Diaz Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Är det någon som har kommit till Area 51? Är det en byggnad som man kan gå in i ? Finns det en massa hangar med typ plan som inte finns nån annan stans? Kan någon lägga upp bilder på Area 51 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 1: Ja, de gör det på ett uppdrag. 2: Ja. 3: Det vet jag inte, dock har jag sett en stridsvagn där. Sen får du en trevlig liten överraskning därifrån. 4: Om du skulle ha postat detta igår kanske jag hade kunnat göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ok, tack för svaret! men någon annan kan väl lägga upp nån bild Tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts