RavenE Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har precis gjort uppdraget där man fick styla om en Low-Rider. Kan man bara styla om Lowriders? :'( Jag har hittat en fett grym bil som jag skulle vilja styla om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 på förstaön kunde jag bara styla lowrider men sen på andra kunde jag styla vilken som helst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Ok...men stylinghuset i typ Downtown (Osäker på stadsdel), kan man inte styla andra bilar där...(Det finns en bild på GTAsajten..ska leta fram den och sätta här) EDIT: Här är bilden Redigerad 5 november, 2004 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Men det går att styla vanliga bilar också men inte på samma ställe som man stylar lowriders! Man stylar vanliga typ i downtown eller vid vinewood skylten och sen söderut! Det är som en pay' n spray butik preics bredvid stylinge butiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Men det går att styla vanliga bilar också men inte på samma ställe som man stylar lowriders! Man stylar vanliga typ i downtown eller vid vinewood skylten och sen söderut! Det är som en pay' n spray butik preics bredvid stylinge butiken Kan du förklara lite närmare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts