swemetal Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) San Andreas sluta fungera!! Det enda som kommer upp är "Read Disk Error"!! Jag har nyss gjort en säkerhets kopia av spelet till min hdd i ps2... men nu n r ja skulle sätta igång spelet fungerade det inte! nån som vet vad som kan ha hänt eller hur ja löser det?? edit : hur går man på framhjulet på en cykel? Redigerad 5 november, 2004 av swemetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har du en sån skiva som kan rensar lasern? använd den då och körr med den i en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har det problemet ibland oxå men jag öpnnar bara den där jag lägger i skivan det brukar funka ibland man jag vet inte vi har samma prob. Frågan: Du gör precis samma som du gör när du ska göra en stoppie på en MC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Frågan: Du gör precis samma som du gör när du ska göra en stoppie på en MC. Han frågade hur man gjorde en stoppie, men du menade antagligen likadant som man gör en wheelie vilket stämmer fast du bromsar istället för att gasa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 vart får man tag på en sådan skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Min skiva har haft lite konstiga ljud för sig typ som att den skrapar emot nåt, sen en gång så kom det upp samma för mig men den funkar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Min skiva har haft lite konstiga ljud för sig typ som att den skrapar emot nåt, sen en gång så kom det upp samma för mig men den funkar ändå min låter okså så ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Om ni har problem, far å byt skiva säger jag. Jag hade åxå väldiga problem med min "första" skiva. Verkar som att en del exemplar är väldigt dåligt brända från fabrik. Jag for då å fick byta min skiva, å nu har den aldrig racklat mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har EXAKT sammaproblem, men för mig händer det så fort SA börjar ladda, och jag har beställt min skiva från en internet butik så det kommer ta åratal innan jag får en ny skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Om ni har problem, far å byt skiva säger jag. Jag hade åxå väldiga problem med min "första" skiva. Verkar som att en del exemplar är väldigt dåligt brända från fabrik. Jag for då å fick byta min skiva, å nu har den aldrig racklat mer. köpte du en ny? eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 gå till affären och få ett nytt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 själv kan inte min ps2a läsa någon skiva alls har köpt en sån där DVD/VCD cleaner-skiva tror ni att det hjälper mig ... står att den ska kunna rengöra en hel del så att säga... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 MEN SVARA FÖR FAN!! funkar 'et eller inte ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Det är lasern felet sitter i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jojo men hjälper de där rengöringsskivorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 VAA?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Två selfbumps... Svarar ingen så finns det en anledning. Antagligen hjälper väll dem. Står det att de gör det finns det en redig chans att dem gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Det funkade skit bra på min ps2 jag kunde inte spela något alls inte äns cd/DVD men jag satta in en sådan vanlig rengörins skiva spelade den ett 30-tal ggr så funkade allt igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts