Felle_banan Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 I vilken affär kan man köpa kostym... jag är jävliiigt sugen på att få tag i den... Vad heter affären och i vilken stad kan jag hitta den.. ( Visa gärna en röd prick på en karta) måste jag kanske göra något speciellt för att kunna köpa den? isåfall vad? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 när du kommer till Las Ventura öppnar Victim. Där kan du få tag i en kostym. Eller så får du över 80 procent relation med Denise och du får en pimpkostym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men det finns väll igentligen ingen affär som heter Victim... Victim är väll bara en massa privata affärer som heter en massa olika saker som typ "pro laps" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men det finns väll igentligen ingen affär som heter Victim... Victim är väll bara en massa privata affärer som heter en massa olika saker som typ "pro laps" jo victim finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hihi.. kan du inte göra en karta o sätta en prick där jag kan köpa kostym xD .. vore mkt snällt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Victim affärén i san fiero... kanske man kan handla kostym där xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 FFS kolla på kartan du fick med! Där finns alla kläd affärer utmärkta dvs Binco, Didier Sachs, Prolaps, SubUrban, Victim och Zip! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nänä... för när jag gick in i en "Victim" affär i Los Ven~ så stod det Pro Laps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) FFS kolla på kartan du fick med! Där finns alla kläd affärer utmärkta dvs Binco, Didier Sachs, Prolaps, SubUrban, Victim och Zip! OFFTOPIC Förlåt så mycket!! Vad betyder FFS? EDIT: Oj...blev fel med textningen... :"> Redigerad 5 november, 2004 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 OFFTOPIC Förlåt så mycket!! Vad betyder FFS? EDIT: Oj...blev fel med textningen...:"> Men LOL FFS betyder FAN FARFAR SUGER haha nää FOR FUCKS SAKE betyder det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Men LOL FFS betyder FAN FARFAR SUGER haha nää FOR FUCKS SAKE betyder det okej..och det betyder vad då på SWE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Typ, "för i helvete". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Typ, "för i helvete". Okej...tack så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du kan köpa kostymen i en affär som heter Didler Sachs men jag kunde bara gå in i den affären efter jag hade klarat storyn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Felle_banan Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 någon som vet hur många missions storyn ligger på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 I Victim i Las Venturas vid Rockshore east så kan du köpaden kostymen som CJ har på baksidan av spelfodralet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 I Victim i Las Venturas vid Rockshore east så kan du köpaden kostymen som CJ har på baksidan av spelfodralet. ooh, det är precis den jag vill ha ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 fan att jag döda min tjej då, vile ha pimpkostym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 när öpnnar Victim vid Rockshore East då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 I Victim i Las Venturas vid Rockshore east så kan du köpaden kostymen som CJ har på baksidan av spelfodralet. enligt kartan finns det bara ett Victim i LV, och det ligger i rutan A6, norr om "Creek". kanske de du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts