Rodder76 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hur fasen levererar man Pizza? När jag är vid kunden så kan jag inte lämna över nån Pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Gör som vid en driveby. TItta åt höger/vänster och "skjut" med pizzan så slänger Tommy den, den måste komma rätt nära kunden, annars räknas den som missad och du måste kasta en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nä, man kan gå av och knuffa pizzan till kunden, med hjälp av fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rodder76 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men ja verkar inte ha några pizzor att leverera! Jag har inte lyckats "skjuta" några o när ja kliver av verkar jag inte ha nån heller well well.... Ska testa en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rodder76 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Funkade alldeles utmärkt felet va att min knappsetup va galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts