Bullet Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 DESSUTOM ERA NOOBS SÅ SÄTTER MAN PASSWORD PÅ SERVERN!!!!! MEN GLÖM ALLT NI NU VET OM TROJANER OCH LIRA GTA ELLER NÅT ANNAT ISTÄLLET FÖR ATT NOOBA ER OCH LÅSSAS VARA HACKERS!!!!!! dampbarn eller?? nödigt stort och allt.. : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fafner Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 varför klagar han så mycket på oss om han själv använder sånna program fast mycket bättre å sånna som göra mer skada å e svårare att bli av med haha då han ska inte säga nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 vart finns det där programmet som man kan skriva via andras namn? typ: apan säger: hej babianen säger: hej apan säger: jag är ett damp barn från mars!! apan säger: hur gjorde du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 det är msn discovery kolla här (evileyesoftware.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 det är msn discovery kolla här (evileyesoftware.com) men vafan!! fatta !! diskutera inte sånt här !! gå in på qb-hackers forum och diskutera där !! där finns FAQ, program, guider osv. !!! detta är ett "#!#%"##%¤# GTAforum!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Dessutom är det så utomordentligt fjortis att använda programmen... Jävla script kiddies... Jag hoppas ni alla flås levande i helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Haha... Ni har väl rätt... Men programen e kul! Förresten tror jag inte att jag är någon gigantisk hacker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Ord, på dig. Och Ebeeto, många av medlemarna är runt den s.k fjortis åldern. Är detta något som dom bör dölja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Ord, på dig. Och Ebeeto, många av medlemarna är runt den s.k fjortis åldern. Är detta något som dom bör dölja? Fjortis är inte en ålder. Det är en "livsstil". Man hör inte folk säga: "Ja, klart jag är nazist, jag är ju i nazze-åldern!"... Missuppfattande Sigge... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Fjortis är inte en ålder. Det är en "livsstil". Man hör inte folk säga: "Ja, klart jag är nazist, jag är ju i nazze-åldern!"... Missuppfattande Sigge... EB Men.. Folk är väl inte S.K:e fjortisar hela livet? Jag kan inte tänka mig en 80:åring som gör... Vad helst S.K:e fjortisar gör.. En fjortis är en ganskade störande person som gör störande saker, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) helt rätt! edit: måste ffs skriva nå mer ... käften på er som tycker vi e barnsliga å shit å beter oss som fjortisar men ffs alla tycker d e roligt å ha kul eller?? så låt os leka med våra amatör grejjer om vi nu vill d bara för å ah lite kul...!! edit igen: d där lät rätt mobbat men skitsamma Redigerad 22 november, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Fjortis är inte en ålder. Det är en "livsstil". Man hör inte folk säga: "Ja, klart jag är nazist, jag är ju i nazze-åldern!"... Missuppfattande Sigge... EB Inte direkt nej men fjortisar brukar vara 11-25 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts