Jump to content

Skojjar Program Till Msn Messenger

Krillepille
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

skribb o gta_vice_boy: Keff ;):);):D

P-C: Ännu mer keff :P

Sen vill jag säga en annan grej... Hrm...gne...prassel...

SpArTa: Crap.

Ladda för guds skull inte ner detta program om ni och kompisar ska roa er.

Det jävlas mer än man tror, o servern e typ omöjlig att få bort.

Vad jag vill start rekomendera är Optix Pro.. Ett über bra program! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den är väl inte vidöppen för andra, och sen är de inte alls svårt att ta bort :wub:

De e inte direkt high-tech program... :wub:

Jo det e öppet för andra som kan trojaner.

Det e samma sak som att säga att du lämnade din nyckel hos din polare och nu kan din polares brorsa ta nyckeln och komma hem till dig! :o (säkert sämst förklarat)

Men det e så eftersom din kompis har en trojan på datorn så kan andra ta sig in genom trojanen (fått det från Hacking For Dummies och min farbror ) :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag connectar tilld ip som står där från början... 'connection made' står d eller nåt iaf när jag försöker connecta till killars ip'n så står d 'connection already made'

så jag försöker starta 'remote screen controll' men det är min skärmbild som kommer upp! och om jag inte connectat till första ip't så står det bara 'disconnected'.... och om jag försöker connecta mig själv, 'connection refused'... hur ska jag göra för att kunna komma in på andras datorer??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm som jag sa innan var Sparta skit, och det står jag fast vid.

Nu har jag fått samma problem (w00t)

Jag har nämligen kört servern, o då har jag fått upp mitt eget fake error fönster...

Men när jag nu startar datorn så kommer det fönstret upp igen, och ibland en massa virusvarningar.. När jag letar upp filen som e orsaken, så kommer det igen massa virusvarningar, och jag kan inte slänga filen!

Hjälp :o:( P-C : Käft bara... :( Skriv inte här då (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm som jag sa innan var Sparta skit, och det står jag fast vid.

Nu har jag fått samma problem :o

Jag har nämligen kört servern, o då har jag fått upp mitt eget fake error fönster...

Men när jag nu startar datorn så kommer det fönstret upp igen, och ibland en massa virusvarningar.. När jag letar upp filen som e orsaken, så kommer det igen massa virusvarningar, och jag kan inte slänga filen!

Hjälp :(:( P-C : Käft bara... :( Skriv inte här då (w00t)

Så går det när man håller på med sånt. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så går det när man håller på med sånt. :(

Tänk att jag visste att nån skulle säga nåt sånt. Mmm jag vet, sparta var skit, men man lär sig av sina misstag. Hjälp mig istället! Jag har redan lärt mig den läxan (w00t) Om nån vill roa sig med sånt här, använd bara optix pro, Tack för tipset cortes (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag connectar tilld ip som står där från början... 'connection made' står d eller nåt iaf när jag försöker connecta till killars ip'n så står d 'connection already made'

så jag försöker starta 'remote screen controll' men det är min skärmbild som kommer upp! och om jag inte connectat till första ip't så står det bara 'disconnected'.... och om jag försöker connecta mig själv, 'connection refused'... hur ska jag göra för att kunna komma in på andras datorer??

Hmm har du skickat över servern??? :D

och vem var det som sa att man kunde ställa in så man såg ip:n på den man fick mail från???

Hur??? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor