skribb Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Varför pratar ni om trojans? Är det inte olagligt? Lite offtopic är ni ju också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 de gär tycker jag inte hör hemma på ett forum..... men men min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 skribb o gta_vice_boy: Keff P-C: Ännu mer keff Sen vill jag säga en annan grej... Hrm...gne...prassel... SpArTa: Crap. Ladda för guds skull inte ner detta program om ni och kompisar ska roa er. Det jävlas mer än man tror, o servern e typ omöjlig att få bort. Vad jag vill start rekomendera är Optix Pro.. Ett über bra program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Vad är det som är så himla kul med trojaner ändå? Kul att "skoja" med kompisen, och sen lämna datorn vidöppen för andra "skurkar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 den är väl inte vidöppen för andra, och sen är de inte alls svårt att ta bort De e inte direkt high-tech program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 den är väl inte vidöppen för andra, och sen är de inte alls svårt att ta bort De e inte direkt high-tech program... Jo det e öppet för andra som kan trojaner. Det e samma sak som att säga att du lämnade din nyckel hos din polare och nu kan din polares brorsa ta nyckeln och komma hem till dig! (säkert sämst förklarat) Men det e så eftersom din kompis har en trojan på datorn så kan andra ta sig in genom trojanen (fått det från Hacking For Dummies och min farbror ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 DESSUTOM ERA NOOBS SÅ SÄTTER MAN PASSWORD PÅ SERVERN!!!!! MEN GLÖM ALLT NI NU VET OM TROJANER OCH LIRA GTA ELLER NÅT ANNAT ISTÄLLET FÖR ATT NOOBA ER OCH LÅSSAS VARA HACKERS!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 jag connectar tilld ip som står där från början... 'connection made' står d eller nåt iaf när jag försöker connecta till killars ip'n så står d 'connection already made' så jag försöker starta 'remote screen controll' men det är min skärmbild som kommer upp! och om jag inte connectat till första ip't så står det bara 'disconnected'.... och om jag försöker connecta mig själv, 'connection refused'... hur ska jag göra för att kunna komma in på andras datorer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Jag har börjat med irc istället Så kul när någon börjar skriva av sig själv, gå in på olika sidor, in i kanaler, disconnecta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hmm som jag sa innan var Sparta skit, och det står jag fast vid. Nu har jag fått samma problem Jag har nämligen kört servern, o då har jag fått upp mitt eget fake error fönster... Men när jag nu startar datorn så kommer det fönstret upp igen, och ibland en massa virusvarningar.. När jag letar upp filen som e orsaken, så kommer det igen massa virusvarningar, och jag kan inte slänga filen! Hjälp P-C : Käft bara... Skriv inte här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Om du vill slänga en fil, starta bara i felsäkert läge och ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Hmm som jag sa innan var Sparta skit, och det står jag fast vid. Nu har jag fått samma problem Jag har nämligen kört servern, o då har jag fått upp mitt eget fake error fönster... Men när jag nu startar datorn så kommer det fönstret upp igen, och ibland en massa virusvarningar.. När jag letar upp filen som e orsaken, så kommer det igen massa virusvarningar, och jag kan inte slänga filen! Hjälp P-C : Käft bara... Skriv inte här då Så går det när man håller på med sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Så går det när man håller på med sånt. Tänk att jag visste att nån skulle säga nåt sånt. Mmm jag vet, sparta var skit, men man lär sig av sina misstag. Hjälp mig istället! Jag har redan lärt mig den läxan Om nån vill roa sig med sånt här, använd bara optix pro, Tack för tipset cortes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Själv har man inget virus program, så några varningar får man inte av sånna saker Det man inte vet har man inte ont av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Haha... Btw så lyckades jag få bort skiten.. En timmes lång fight, men jag slog slutligen segrande över virusen . Nej men detta var faktiskt en bra upplevelse, för nu kan jag mer om virus och hur man bekämpar dem Stora_Tomtefar... Nerver av stål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Bör nog skaffa lite virusskydd. På en annan dator MED skydd fann jag 610 farliga filer :"> Laddade för övrigt ner Optix. Asskoj! Synd att man inte hade bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag connectar tilld ip som står där från början... 'connection made' står d eller nåt iaf när jag försöker connecta till killars ip'n så står d 'connection already made' så jag försöker starta 'remote screen controll' men det är min skärmbild som kommer upp! och om jag inte connectat till första ip't så står det bara 'disconnected'.... och om jag försöker connecta mig själv, 'connection refused'... hur ska jag göra för att kunna komma in på andras datorer?? Hmm har du skickat över servern??? och vem var det som sa att man kunde ställa in så man såg ip:n på den man fick mail från??? Hur??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Är det någon här som kan vara "lärare" på Optix Pro ? , är ganska trögfattad så nån ska hellst kunna programet ganska väl (cabelboy@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fafner Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 tjena , vart ere man kan ladda ner OptixPro har letat ett ta nu , vet inte riktigt dom rätta sidorna. fick just Funny.exe så nu e jag bruntig å vill leka lite skälv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Evileyesoftware.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts