Jump to content

Skojjar Program Till Msn Messenger

Krillepille
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 111
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ifall någon behöver hjälp med trojan programmen så fråga mig, har hållt på med d ett tag nu och vet vad ni behöver. Dom programmen jag snackar om gör så att du kan göra i princip vad du vill med offrets dator. Inte bara kolla cam... ;P Men som sagt det är ju olagligt. >_<

Redigerad av P1rsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall någon behöver hjälp med trojan programmen så fråga mig, har hållt på med d ett tag nu och vet vad ni behöver. Dom programmen jag snackar om gör så att du kan göra i princip vad du vill med offrets dator. Inte bara kolla cam... :P Men som sagt det är ju olagligt. ;P

Ok, hur får man tag på folks ip:n ??? :huh:

Freak verkar lite purken, men jag hittar de inte :)

Och jag har fixat några ip:n, och har testat att connecta med optixpro, men skiten dissconnectas ju? :o:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får ip genom att be kontakter i msn att skicka mail till mig. Man kan ställa in så att man får se avsändarens ip.

Och Siana. Har du gjort en server fil och skickat till offret så dom blir infekterade? Om du gjort det så måste dom öppna filen och förhoppningsvis har du gjort allt rätt. Då ska det fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får ip genom att be kontakter i msn att skicka mail till mig. Man kan ställa in så att man får se avsändarens ip.

Och Siana. Har du gjort en server fil och skickat till offret så dom blir infekterade? Om du gjort det så måste dom öppna filen och förhoppningsvis har du gjort allt rätt. Då ska det fungera.

Hur ställer man in de???

Vad händer efter att de öppnat server filen??? De häder inget farligt va :rolleyes:

P.S jag använder optix pro >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lol du ser ju bara nätmasken ändå. Sen får du ju göra det lite mer diskret än att skicka filer som heter typ jag.jpg.exe eller skitroligt.exe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar förstå lite nu men jag lyckades (tror jag) komma in på min egna dator men kan inte göra nåt o när jag trycker på connect-knappen igen så står det Connection Already Established! så då bör jag ju ha kommit in i datorn men jag kan inte göra nåt :wacko: Fast det är ju lite tajt om man försöker lära sig ett prog på en halvtimme :">

Lade in en trojan i datorn men det fungerade iaf inte :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

detta är en dubbelpost jag vet men

ERA NOOBS !!!!

om ni inte kan få ett så enkelt programm som Assain att funka så e ni dumma i huvvet!!!!

ASSÅ TROR NI aTT NI Är TUFFA ELLER??

EDIT: jag vet ett IDIOT-säkertsätt att få folks IP :D:D så ägd!

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar förstå lite nu men jag lyckades (tror jag) komma in på min egna dator men kan inte göra nåt o när jag trycker på connect-knappen igen så står det Connection Already Established! så då bör jag ju ha kommit in i datorn men jag kan inte göra nåt :D Fast det är ju lite tajt om man försöker lära sig ett prog på en halvtimme :">

Lade in en trojan i datorn men det fungerade iaf inte :wacko:

Smart att fixa det på din egen dator -_-.

Du vet att du inte är ensam om att komma åt den då va? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor