skurk Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nån som har några tips jag har sprängt bilen med jizzy i men kan inte ta upp Mobil telefonen? Ska man döda honom på något specielt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Putta honom tills hans bil börjar brinna. Efter det springer han ut. Döda och ta telefonen. Easy-peasy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 innan du hoppar in genom taket ställ massa bilar runta hans bil sen pepprar du bara sönder han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 innan du hoppar in genom taket ställ massa bilar runta hans bil sen pepprar du bara sönder han så ska man inte göra mina bilar försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 så ska man inte göra mina bilar försvann Ja min motorcykel jag ställde brevid försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag tog 2st limosar som finns där o stälde framför o bakom funka bra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts