Bruttan Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Någon som kan förklara på Svenska vart påskägget finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Någon som kan förklara på Svenska vart påskägget finns? Helikopterplattan på andra ön, fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Åk till Räk ön... åk över till andra ön och hoppa ur/av bilen(motorcykeln... gå in i dörren gå upp på helikopterplattan hoppa in genom fönstret närmast platta... och titta där... ett choklad ägg beställt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Räkön? Jag fattar inte. Screen på kartan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zananders Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Åk till andra ön, Den bron längst upp ska du köra över sedan när du har åkt över så ska du gå till höger. Där ska det finnas en ingång sedan ska du upp sedan ska du hoppa på ett fönster då kommer du in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rodder76 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Åk till andra ön, Den bron längst upp ska du köra över sedan när du har åkt över så ska du gå till höger. Där ska det finnas en ingång sedan ska du upp sedan ska du hoppa på ett fönster då kommer du in! Va faaan jag är där! Har gått in o kommit upp en våning men vad ska ja hoppa på för att komma in? Har hoppat på allt jag hittar, men inget händer Nån som har screenshot? EDIT: Arvid hade ju screenshot! Bekymmret e löst! Redigerad 5 november, 2004 av Rodder76 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Va faaan jag är där! Har gått in o kommit upp en våning men vad ska ja hoppa på för att komma in? Har hoppat på allt jag hittar, men inget händer Nån som har screenshot? Är du blind? Det finns en länk till ett screenshot några posts högre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zananders Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Detta måste jag prova gör det nu.. har av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Räkön? Jag fattar inte. Screen på kartan??? Räkön=Prawnisland du ville ju ha det på svenska . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kolla här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 På vad? Du är ute på Posthunt förstår jag... sluta med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
breakrobin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 e det nån som vet om det finns mer såna hära ställen ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Dit ska jag dra och hoppa in nu. Finns det många påskägg i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 8 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 TAAAAACK ALLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Dit ska jag dra och hoppa in nu. Finns det många påskägg i spelet? En bunch.... sök eller kolla på gta sidor för det e väl en del ifall man ska rabbla upp de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts