Bubbli Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Eftersom Young Maylay är rapare så borde ju C.J. rapa nån gång elelr hur? Eller kanske inte men dom skulle ju kunna utnyttja det... eller hur? Så jag kan ju fråga då... Rapar han nåt i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 menar du rappare eller rapare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Som i sjunga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Eftersom Young Maylay är rapare så borde ju C.J. rapa nån gång elelr hur? Eller kanske inte men dom skulle ju kunna utnyttja det... eller hur? Så jag kan ju fråga då... Rapar han nåt i spelet? LOL rapar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 osäker på vissa stavningar...^^ jag skäms så. svara på frågan bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 osäker på vissa stavningar...^^ jag skäms så. svara på frågan bara... nej han rappar inte nått o spelet inte va ja vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag tror inte att han varken rapar eller rappar i spelet. Jag fann din text otroligt underhållande. Hihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tur att jag kan glädja några . Märk väl att jag är väldigt trött... Men jag har för mig att rapa (burrrrrppp) och rap (yo wazzup maddafokker( )) stavas likadant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 på engelska är det väl rap, men på svenska är det rapp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LogicX Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 cj rappar visst... ifall man lämnar han ensam ett tag så göra han lite små saker, tex som rappar, beatbox m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 cj rappar visst... ifall man lämnar han ensam ett tag så göra han lite små saker, tex som rappar, beatbox m.m nej han sjunger bara lite i 3sec ungefär han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men när man cyklar och slirar så fiser han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts