Visual_Kei Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Angående Action Replay, måste man ha ps2 tangentbord till den? och för att koppla up sig med nätverksadaptern måste man ha nån special sladd eller är det ens vanliga ADSL sladd? vet att detta är OFFTOPIC men vet ingen annanstans att fråga =P hoppas nån kan hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Angående Action Replay, måste man ha ps2 tangentbord till den? och för att koppla up sig med nätverksadaptern måste man ha nån special sladd eller är det ens vanliga ADSL sladd? vet att detta är OFFTOPIC men vet ingen annanstans att fråga =P hoppas nån kan hjälpa mig vad du menar med ADSL sladd vet jag inte riktigt.. men jag antar att du menar nätverkssladd.. Tror att du bara behöver nätverkssladd. men jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ne man behöver inte tangentbord:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Okej,... man behöver alltså bara köpa Action Replay skivan som finns här http://www.dvdnorden.se/product.asp?ProdID=10566&CtgID=1125 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visual_Kei Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kan någon svara =P Är det bara att stoppa in nätverkssladden som man har till datorn i Ps2:an (har Ps Two, den slimmade versionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kan någon svara =P Är det bara att stoppa in nätverkssladden som man har till datorn i Ps2:an (har Ps Two, den slimmade versionen) ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts