swat Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 det är nog bara en sån där skit sak där ett cp fejs dyker upp mitt i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Om jag hade haft en webbkamera hade jag gjort det, och jag orkar inte plocka fram videokameran, filma en sak som ni ändå redan har sätt, lägga in den på datorn, komprimera och till slut lägga ut den på nätet. Det är så onödigt, det finns ju redan en sån film... Och varför skulle jag ljuga om en sån liten pryl? Jag ser ingen mening med det heller Ge oss en guide till hur du vek! De verkar assvårt jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 det är nog bara en sån där skit sak där ett cp fejs dyker upp mitt i filmen vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 det är nog bara en sån där skit sak där ett cp fejs dyker upp mitt i filmen Nej det är det inte. Det kan jag lova dig, kollade nyss på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts