Jump to content

Konstig Vändning I Spelet.

Tarzan
 Share

Recommended Posts

När man började spelet i Los Santos kändes det verkligen att det var ett GTA spel. Man kände sig på något sätt hemma direkt både i storyn och i staden. Alla uppdrag i Los Santos var trevliga och spelet kändes verkligen jättebra. Sedan kom man till San Fierro som man längtat till, men där försvann på något vis "GTA känslan". Spelet förändrades helt, ingenting var som i Los Santos. Uppdragen var inte lika roliga och storyn kändes lite tam. Jag får hoppas att det blir bättre i Las Venturas!

Är det någon som håller med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 9 months later...
Men måste alla dra upp trådar?! :P

Men asså fan va jag blir arg på såna som dig. Varför stör det dig så jävla mycket att han skriver i en gammal tråd. Han kanske också vill skriva vad han tycker. OM du störs så jävla mycket av det så varför skriver du här då. Du försöker bara att leka duktig forums-polis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men asså fan va jag blir arg på såna som dig. Varför stör det dig så jävla mycket att han skriver i en gammal tråd. Han kanske också vill skriva vad han tycker. OM du störs så jävla mycket av det så varför skriver du här då. Du försöker bara att leka duktig forums-polis.

För man SKA inte skriva i äldre trådar ;) Du kanske inte förstått att man inte ska dra upp gammla trådar?

edit: vet du varför moderater stänger trådar som dras upp sen länge tillbaka?? för man ska inte det :P

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nån måste ju säga till att han gjort fel, ska jag dra upp en tråd nu för att jag vill att alla ska applådera åt mig. Är det så du vill ha det. Det är ju självklart att Xemtoth ska säga till om en annan gör fel. Sen är det väl bara bra att man leker "forum-polis" för då blir det mer ordning. Det är inte bara Moderatorer och admins som bestämmer utan medlemmar måste få säga sitt också.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men man kan ju inte bara skriva vad som helst i vilken tråd som helst, bara för att man tycker att det är roligt.

Det är ett forum, ingen chatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som håller med?

Inte direkt. Du har rätt med att det blir en helt annan känsla. Spelet blir mer humoristiskt när man kommit till San Fierro. Det är där som det börjar bli kul på riktigt enligt min mening!

Jag blev riktigt trött på CJs idiotiska kompisar som hela tiden skulle dra ut honom på dumma uppdrag som inte ledde någonstans så det var en stor lättnad att man fick sköta sig själv när man kommit dit. Bort med ghettot och fram med gangstern.

Ett stort lugn fylldes i min TV när jag red in med Truths fina hippie-van och när radion slog igång "Horse with no name" så kunde det inte bli mycket bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor