Tarzan Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 När man började spelet i Los Santos kändes det verkligen att det var ett GTA spel. Man kände sig på något sätt hemma direkt både i storyn och i staden. Alla uppdrag i Los Santos var trevliga och spelet kändes verkligen jättebra. Sedan kom man till San Fierro som man längtat till, men där försvann på något vis "GTA känslan". Spelet förändrades helt, ingenting var som i Los Santos. Uppdragen var inte lika roliga och storyn kändes lite tam. Jag får hoppas att det blir bättre i Las Venturas! Är det någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Hmmm Nä... jag har fått känslan överallt spelet e så jävla bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fuckit Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 håller med dig, allt blev helt tamt nu när man kom till SF, har lust att starta om hela spelet men vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag tycker det är så jä*la bra gjort, passar perfekt om man föjer spelet. *spoiler*Men va inte oroliga det kommer igen sen, i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag tyckte om den där nya "James Bond" känslan som infinner sig i SF/LV faktiskt.... göra lite mer otroliga saker... väldigt uppfinningsrika uppdrag men men.. om man nu är desperat efter gängbråk osv finns det ju ställen i storyn man kan stanna och lattja runt på också :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag håller med. Getto känslan i början av spelet var absolut roligast. Nu känns det helt överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har lessnat åp gtra nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 blir lite tråkigt när man har klarat storylinen..orkar inte springa runt o leta efter ostron.. men man kan väl alltid ta Jetpacken !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Man får skylla sig själv om man skyndar sig igenom storyn. Själv tycker jag detta spelet har riktigt GTA känsla. Själva staden San Fierro känns lite liten dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 LS är kul med allt gangbang. Det saknade jag först, men när man väl kommer till LV och känner sig lite mera mäktig blev det kul igen. Stiliga kläder. gott om pengar är inte fel det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Mm , tyckte okså storyn kändes lite kort. Men de va väl för att man tyckte de va så himla kul och skyndade sig igenom uppdragen.Håller okså med om att storyn vart lite tam när man kom till San fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Mm , tyckte okså storyn kändes lite kort. Men de va väl för att man tyckte de va så himla kul och skyndade sig igenom uppdragen.Håller okså med om att storyn vart lite tam när man kom till San fierro. Men måste alla dra upp trådar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men måste alla dra upp trådar?! Men asså fan va jag blir arg på såna som dig. Varför stör det dig så jävla mycket att han skriver i en gammal tråd. Han kanske också vill skriva vad han tycker. OM du störs så jävla mycket av det så varför skriver du här då. Du försöker bara att leka duktig forums-polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Men asså fan va jag blir arg på såna som dig. Varför stör det dig så jävla mycket att han skriver i en gammal tråd. Han kanske också vill skriva vad han tycker. OM du störs så jävla mycket av det så varför skriver du här då. Du försöker bara att leka duktig forums-polis. För man SKA inte skriva i äldre trådar Du kanske inte förstått att man inte ska dra upp gammla trådar? edit: vet du varför moderater stänger trådar som dras upp sen länge tillbaka?? för man ska inte det Redigerad 5 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Men asså fan va jag blir arg på såna som dig. Varför stör det dig så jävla mycket att han skriver i en gammal tråd. Han kanske också vill skriva vad han tycker. OM du störs så jävla mycket av det så varför skriver du här då. Du försöker bara att leka duktig forums-polis. Men nån måste ju säga till att han gjort fel, ska jag dra upp en tråd nu för att jag vill att alla ska applådera åt mig. Är det så du vill ha det. Det är ju självklart att Xemtoth ska säga till om en annan gör fel. Sen är det väl bara bra att man leker "forum-polis" för då blir det mer ordning. Det är inte bara Moderatorer och admins som bestämmer utan medlemmar måste få säga sitt också. Redigerad 5 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men asså fan va jag blir arg på såna som dig. Varför stör det dig så jävla mycket att han skriver i en gammal tråd. Han kanske också vill skriva vad han tycker. OM du störs så jävla mycket av det så varför skriver du här då. Du försöker bara att leka duktig forums-polis. Men man kan ju inte bara skriva vad som helst i vilken tråd som helst, bara för att man tycker att det är roligt. Det är ett forum, ingen chatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyanz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag har tänkt lite och jag har upptäckt en grej jag vet inte ifall ni håller med men gta3 va fett svårt sen kom vice city det va lättare men ganska svårt och sanandreas va ganska enkelt:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det någon som håller med? Inte direkt. Du har rätt med att det blir en helt annan känsla. Spelet blir mer humoristiskt när man kommit till San Fierro. Det är där som det börjar bli kul på riktigt enligt min mening! Jag blev riktigt trött på CJs idiotiska kompisar som hela tiden skulle dra ut honom på dumma uppdrag som inte ledde någonstans så det var en stor lättnad att man fick sköta sig själv när man kommit dit. Bort med ghettot och fram med gangstern. Ett stort lugn fylldes i min TV när jag red in med Truths fina hippie-van och när radion slog igång "Horse with no name" så kunde det inte bli mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts