ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 aja skit samma ja vill ändp koppla in via routern! hmm undra hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) *inget* Redigerad 5 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ohh.. orka trippelposta... nåja.. vet inte vad router har med detta att göra?? Router är ju ett nätverksverktyg och har inget med video att göra?? förstår inte vad du vill koppa via routern så att du får bild in i datorn? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ohh.. orka trippelposta... nåja.. vet inte vad router har med detta att göra?? Router är ju ett nätverksverktyg och har inget med video att göra?? förstår inte vad du vill koppa via routern så att du får bild in i datorn? :S nej asså nån snubbe sa ju att man kunde fixa me routern! aja men kan man inte ha varnlig moviemaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja det är säkerligen som "Visa" säger. Router och nätverk är nog inget att satsa på. Ett foto på in och utgångar på ett ps2 skulle hjälpa samt in och utgångar i datorn. sen kan man dra slutsatser. Men att överföra analogt ljud och video till dator kan vara krångligt eftersom en dator jobbar digitalt. För att lösa detta krävs ett videokort i datorn eller tv kort. dessa kan hittas rellativt billigt i affärer ca 300kr men kvalitet och funktionalitet är lika med noll. Vill man ha bra grejer måste man hosta upp med 1000-2000 kr och om det blir bra känner jag inte till eftersom jag är en som satsade på det billiga alternativet och upptäckte vilket skit det var. Men här finns ju killar i forumet som har spelat in film. kan man inte rådfråga dessa hur de gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har kopplat in nu! men d finns inge fånga klipp i min moviemaker! why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Ja, jag har ju spelat in film. Jag använde AV-IN som fanns på grafikkortet... (se bild som jag postat tidigare) jag tog bara den gula kabeln från PS2ans scartsladd och stoppade in i AV-IN uttaget.. detta kräver förståss att du har AV-IN på graffikkortet!.. ta en titt vad du har.. EDIT: GTA##, uppgradera till Movie maker 2 (Ladda Ner) Redigerad 5 november, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja, jag har ju spelat in film. Jag använde AV-IN som fanns på grafikkortet... (se bild som jag postat tidigare) jag tog bara den gula kabeln från PS2ans scartsladd och stoppade in i AV-IN uttaget.. detta kräver förståss att du har AV-IN på graffikkortet!.. ta en titt vad du har.. EDIT: GTA##, uppgradera till Movie maker 2 (Ladda Ner) ja har kopplat in så! men hur får man den aatt spela in? de finns ingen fånga klipp på moviemaker! snäll hur ska man fånga klippet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Som jag skrev, uppdatera till MOVIE MAKER 2 http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=sv sen är det bara att gå ARKIV - FÅNGA VIDEO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Som jag skrev, uppdatera till MOVIE MAKER 2 http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=sv sen är det bara att gå ARKIV - FÅNGA VIDEO aha så man uppdaterar tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) om du bara fångar video med orginalinställningarna kommer du bara få en svartvit bild med störningar.. se bild: (testa allt från PAL_B till PAL_N och se vilken du får bäst bild med) Redigerad 5 november, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det står: hittade ingen viedofångsenhet. se till att en enget är aktiv och korrekt ansluten. försök sedan igen! :'( kanske inte funkar för mig! men d borde d ja har en sån där gul sak på grafik kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det står: hittade ingen viedofångsenhet. se till att en enget är aktiv och korrekt ansluten. försök sedan igen! :'( kanske inte funkar för mig! men d borde d ja har en sån där gul sak på grafik kortet Är du säker på att det är ett IN uttag och inte ett OUT?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Är du säker på att det är ett IN uttag och inte ett OUT?? naa hur ska man se skillnad? fast strunt i d tack andå! ska köpa en weebkamra om en vecka då kan ja filma me den iställe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 naa hur ska man se skillnad? fast strunt i d tack andå! ska köpa en weebkamra om en vecka då kan ja filma me den iställe! det står in och out.. IN = INGÅENDE BILD OUT = UTGÅENDE BILD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) det står in och out.. IN = INGÅENDE BILD OUT = UTGÅENDE BILD okey! men asså vet du varför d inte går att ansluta till mobiltelefon från datan? har satt den i viloläge o så men funkar inte! måste man gå in på nått i mobilen eller innan man kan ansluta? *EDIT* ja fixade d Redigerad 5 november, 2004 av GTA## Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 jag har out måste man ha in eller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Okej vad fick man för kablar med i ps2 mer än strömsladden och scartkontakten? jag orkar inte ta fram min ps2 nu jag är för sömnig Kan du detaljera hur han såg ut och vart du hitta han!? vill se han..det kanske är Leatherface! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2004 Kan du detaljera hur han såg ut och vart du hitta han!? vill se han..det kanske är Leatherface! antagligen Bigfoot, flera som "sett" honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Annars kan man väl använda en video/inspelningsbar DVD spelare, välja den Av kanal PS2:et är inkopplat till och spela in när man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts