GEAS Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jisses, han verkar ju bara komma när folk tittar bort. Man kanske bör stå stilla och låtsas som om man är på dass..? Har letat efter bigfoot, men nu jävlar ska "LF" få sig en kula i pannan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ja står här vi sågverket nu! min kontroll började vibrera typ som om nån tog en motorsåg! fast ja har pausat nu! vet ej om man vågar trycka på start lol! men d kan ju ha varit ett plan som störtade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 ja står här vi sågverket nu! min kontroll började vibrera typ som om nån tog en motorsåg! fast ja har pausat nu! vet ej om man vågar trycka på start lol! men d kan ju ha varit ett plan som störtade! fram med kamaren ffs (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 fram med kamaren ffs (:!!! men ja har inte sätt om d är han! ja ska nog trycka på start nu :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_BliXta_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Tjena jag är ny här har skickat efter San Andreas får det nog nu på måndag elle tisdag ska börja med att leta efter honom då litte också asså (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 fan! kunde inte se han! inte heller nått plan som störtade!! undra va som vibrerade(inte åskan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 fan! kunde inte se han! inte heller nått plan som störtade!! undra va som vibrerade(inte åskan) han gömmer sig i stugorna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Osynliga mannen? Ta foto! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 han gömmer sig i stugorna där vid sågverket va? annars så e ja på fel ställe! deet ligger en motorsåg där ialafal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 vid sågverket va? annars så e ja på fel ställe! deet ligger en motorsåg där ialafal! vid det stora sågverket. Tyckte jag såg han nästan direkt jag börja spela. såg han vid tätskog en bit från gatan där jag cruisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 men det finns inga stugor där! bara sågade träd en liten förstörd stuga eller vad det är den har inga dörar ialafal e ja på fel plats eller? men det ligger en chainsaw där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 eller är det där man startar det där uppdraget när man ska köra bill? där verkar det vara många stugor e de där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Du är på rätt ställe och är det en del "stugor" utan dörrar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Du är på rätt ställe och är det en del "stugor" utan dörrar och sånt. (:!!! okey bra ska leta runt lite (du menar väll stället där man ska driva asså man startar nått bil uppdrag där? typ farwel my love(stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag gjorde upp drag vid de men inte såg jag han då jag har vari där nåde natt och dag med jag sökte ej efter han då jag bara körde och gick runt där och kolla på greier om de fans någe coolt men de fans bara en söndrif bil men inte såg jag någon galen gubbe där heller jag tror de bara är någon som har kommit på de här bara för att man ska börja leta medan han får sig ett gått skratt (LEATHERFACE ÄR BARA FEJK ) (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 om den där jävla Letatherface fins ska han dö en gång för alla jag är kläd för jakt och har kniv desa colt av sågad hagel och eld kastare typ mac sniper nu fan ska han dö om han fins (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag tar med 3 gäng medlemar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 nu e vi där nu skan han dö om han fins nu går jag ur bilen med colten i handerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 fan jag hörde någe fy fan vågar ej gå ur bilen satan om han kommer. FAN kommer skrika som e skäri :"> ng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 de låter som någon grever bakom husen när jag kör runt de bara låter (kr ch kr ch kr ch kr ch) fan jag går ut nu eller kanske de e jag som inbillar mig att jag hör någe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts