the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) den där " leatherface " verkar bara vara en fjolla.. jag sätter ett skott i pannan på honom med min stora.. saftiga.. snygga.. effektiva DesertEagle.. han ska inte komma o mucka med mig heller.. vänta bara tills jag fotar han.. Redigerad 5 november, 2004 av the_yakuza_man91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Två nätter i rad och ingen motorsågssnubbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har också letat som fan men inga spår ännu några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har letat två nätter irad, både med o utan regn... han kanske är uppe hoss catalina? eller snarare hennes hus... Hum tänkte ni på vilken veckodag det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AvoiD Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ska snart ta honom!! grrr!! han bara höra ett skratt igårkväll.. men inatt så e han min!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ska snart ta honom!! grrr!! han bara höra ett skratt igårkväll.. men inatt så e han min!! Ge han en jävel från mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nu är jag skit nufiken.. finns han eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag ska snart sova men fortsätt leta så mkt ni orkar vill gärna se en bild eller film på han jag lyckades fan i helvete inte hitta honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Testa att leta vid starten av Wu Zi Mu. Hörde skratt där.. men han kom aldrig där men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vars ligger starten av Wu Zi Mu? Visa på karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kolla tidigare svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nu har jag också hittat den där trasiga glendalen (eller vad den heter) hoppas den där "leatherface" kommer snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Var på toa och sket en skvätt nyss, CJ stod vid sågverket. När jag kom tillbaka var han vid sjukhuset i Red County... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Var på toa och sket en skvätt nyss, CJ stod vid sågverket. När jag kom tillbaka var han vid sjukhuset i Red County... AH!! Du missade honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hoho, nu jävlar ska han komma. Om jag får chansen fotar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 i hopp om att få se denna leatherface så hoppa ja in i en helikopter o drog till de lite spöklika stugorna vid "the panopticon" o flög omkring där i området utan resultat men sen så la ja märke till en galen traktorist som körde på vägarna o omkring bland stugorna som körde varv efter varv så ja drog efter honom me helikoptern o han hade typ grönt liknande ansikte o gråa kläder.. kan detta varit LF måtro?detta skedde runt 19-21 o de regnade, sen när ja gick upp till dom andra stugorna så stog traktorn där.. någon som lagt märke till samma sak?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag har stått både på det stora och lilla stället på natten när det regnar och inte regnar och varken hört något skratt eller en motorsåg. Börjar tveka på att han verkligen finns. Kan inte någon försöka fixa en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag tror mer på att "LF" finns än att bigfoot finns.. Det är ju sjukt konstigt där vid sågverket inte en enda person där :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 här är lite info om LeatherFace : Real Name: Bubba Sawyer Place of birth: Backwoods of Texas Race: Caucasian Sex: Male Height: 6' 3" Weight: 300lbs Hair: Brown Eyes: Blue Scars or marks: Numerous wounds from chainsaw mishaps. Remarks: Leatherface has been known to wears three masks "Killing Mask", "Old Lady" mask, and his favorite, the "Pretty Woman" mask. Although, he wears the flesh of women and sometimes dresses in their clothing, there is no evidence that Leatherface is a homosexual. Rather, the mask serve to give the perpetrator an escape from his more violence side. Further reports have verified that Leatherface and his family members (Drayton Sawyer (father), Hitchiker (brother, presumed dead), ChopTop (brother, Vietnam Vet) do practice cannibalism and did in fact use human meat as an ingredient in their world class chili during their running of the now defunct, Last Roundup Rolling Grill Catering. Whereabouts unknown. om de e sant vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Var vid sågverket och morsan kalla så kolla jag bort och då hör motorsåg upptäcker att jag har dött. Detta gick på 1½sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts