Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 är där o letar men hittar inte motorsågen, förresten det var nån som undra förut... här vid sågvärket finns svävaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vart vid sågverket? Kan alla ta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Vart ligger det där sågverket där han ska finnas? Redigerad 5 november, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vart ligger det där sågverket där han ska finnas? Kolla på sida 5.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Kolla tidigare va folk sagt så kanske du hittar! Redigerad 5 november, 2004 av Timson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kolla tidigare va folk sagt så kanske du hittar! jag menade var svävaren var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag sa till mp5 ananrs, men svävarn stod i nått skjul där iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Jag har sett honom!!!!!!!!!! Han var vid såg verket som ni sa. Vid 02.26 kom han, Jag hörde ett skratt först sen motorsågen. då kolla jag bakom mig då sprang han in i skogen. Sen va han borta. Och nu är GTA:SA ett jävligt vidrigt spel OBS! Inget fejk. Redigerad 5 november, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 lekte du med motorsågen innan, eller kom han bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 lekte du med motorsågen innan, eller kom han bara? Jag sprang in i ett skjul sen hörde jag skrattet då gick jag ut. Då såg jag han vid den där söndersågade stubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 var det vid lilla stället vid stora vägen där man hittar motorsågen, eller var det på de stora stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det där stora stället med alla skjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag vill ha bild/ljudbevis innan jag tror någon av er, men är finns han vore det så jäävla kul ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag vill ha bild/ljudbevis innan jag tror någon av er, men är finns han vore det så jäävla kul ^^ Ser jag han igen ska jag ta fram mobilen och filma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Bra, men tänk på att om någon skulle råka se han (om han nu finns) så PAUSA SPELET och lugna er lite innan ni tar bild annars blir det nog ingen bra, ni förstår nog varför ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Timson jag såger en grej Total Cumulative Posts 140( 0.05% of total forum posts ) ------------>Posts per day 44.2 <------------- LoL Sry för dubbel post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hehe jag är bara "addicted" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Bra, men tänk på att om någon skulle råka se han (om han nu finns) så PAUSA SPELET och lugna er lite innan ni tar bild annars blir det nog ingen bra, ni förstår nog varför ^^ Yepp np. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hehe jag är bara "addicted" Jag ser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Var det ingen som skulle lägga in en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts