MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag lovar det va den låten Joo visst, Svårt att tro dig du har pratat skit förut. P.S : Du har för stor sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Förresten om man står still riktigt länge så fösvinner HUDen och radarn och det ser ut som någon filmar än. Stog på catalinas stugas tag när det hände, lite creepy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har för mig att leatherface fanns på riktigt och han mördade fem stycken personer men polisen hittade bara hans motorsåg och någonting till, men alldrig han själv. men det där hände ju på 70-talet så han lär vara lika levande som stenarna i havet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Troligt prova själv. Tyckte mig höra Arkiv X musiken btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 prova själv. Tyckte mig höra Arkiv X musiken btw. helvete! hörde bumbibjörnarnas intro låt och sen kom ett gäng galna studsande björnar med kniv och mördade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 har för mig att leatherface fanns på riktigt och han mördade fem stycken personer men polisen hittade bara hans motorsåg och någonting till, men alldrig han själv. men det där hände ju på 70-talet så han lär vara lika levande som stenarna i havet nu Korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 helvete! hörde bumbibjörnarnas intro låt och sen kom ett gäng galna studsande björnar med kniv och mördade mig Oj, så galet Ska typ ut å jaga lite senare idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 helvete! hörde bumbibjörnarnas intro låt och sen kom ett gäng galna studsande björnar med kniv och mördade mig ROFLMAO Många hör saker fast de inte är där bara för att man är spänd och samtidigt lite rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vart nånstans slutar racet: wi zu mi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Korrekt. Nepp. guardian, fuck you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 helvete! hörde bumbibjörnarnas intro låt och sen kom ett gäng galna studsande björnar med kniv och mördade mig Vetu vad jag såg? Jag såg bamse och lille skutt. Då fick jag smaka på bamses honung. Då vart jag så stark så jag kunde lyfta hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 guardian, fuck you what? vad har jag gjort dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 lol, de här är faktiskt seriöst, jag ser saker på skärmen, står i svensk text, svagt s¨å att det är svårt att läsa, hallucinerar jag eller äre samma för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 lol, de här är faktiskt seriöst, jag ser saker på skärmen, står i svensk text, svagt s¨å att det är svårt att läsa, hallucinerar jag eller äre samma för er? du har nog fått hallucinationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Eum, Du kanske har en sån TV där det står "Repetera" på det hade jag men jag tog sönder den för att det vart irriterande när man spela manhunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Aaa o jag kom till New york när ja skötte mig en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 what? vad har jag gjort dig? Vafan tror du? Du gjorde dig lustig med bumbibjörnarnas skit. Vill bara påpeka att jag sa att jag tyckte mig höra x-files musiken och med det menar jag inte att jag hörde den, kan lika gärna komma från nåt annat eller vara en inbillning men var inte så jävla snabb med att göra dig rolig, blir jävligt förbannad på sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Okej Nu ska ALLA leta här efter LeatherFace skriv vad du hittat och massa grejer om du hittat nån motorsåg! jag har sett en trasig glendale bil i ett skjul där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vart nånstans slutar racet: wi zu mi? håll dig till LeatherFace och bara kör klart racet så ser du nog.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts