Diezl Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Ohh kom på det! Det är inte någon motorsågsmassaker eller något annat psycho... Det är (eller jo förresten ett psycho) Catalina såklart .... Hon är ju helt jävla blåst och galen och kan bara tänka mig hennes skratt :'( eeek helt hemskt förmodligen... Diezl Redigerad 5 november, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nä kan ju inte vara hon för hon stack ju med "GTA3 Gubben" till liberty city... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Han fanns inte i verkligheten ! Allt är bara rykten om folk som säger att dom kände 'LF'. Regissören som gjorde den första chainsaw filmen hörde mycket om Ed Gain när han var liten (Känd massmördare i Californien) Och baserade då sin film om honom och döpte han till Leatherface. slut Han fanns på riktigt! Dom har ju tom bevis står det på många "Leatherface" Sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nä kan ju inte vara hon för hon stack ju med "GTA3 Gubben" till liberty city... man vet ju aldrig me henne...hon verkar helt paff, kanske åkte tilbaka på semester för o döda CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Han fanns på riktigt! Dom har ju tom bevis står det på många "Leatherface" Sidor http://www.susning.nu/Ed_Gein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Men lol. Dom har bevis sök på GOOGLE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ack Ack motorsågs massakern är baserad på verkligheten fatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Fan vad coolt, en motorsågs mördare springer lös i skogarna. Detta kanske är det så kallade "Psykot" som skulle springa löst, nån hadde ju kollat filerna på skivan och hittat nån "Psycho" fil. Det skulle vara nån galen mörade. Fan vad coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 man vet ju aldrig me henne...hon verkar helt paff, kanske åkte tilbaka på semester för o döda CJ Precis... Jag menar hon fortsätter att ringa som besatt så man vet aldrig... *spooky* Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 haha när jag var ute och styla i skogen så hör jag ''Halloween''låten och 5 sec senare hör jag ett skrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Precis... Jag menar hon fortsätter att ringa som besatt så man vet aldrig... *spooky* Diezl ja vet inte om ja råka trycka bort men när ja spelade så ringde de så hörde ja hon skriva PIG!! o då sa CJ, Catalina, is that you? ska samtalet fortsätta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Leta efter han i Back o' beyond och Shady creek. det är de ställena alla scary saker finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 haha när jag var ute och styla i skogen så hör jag ''Halloween''låten och 5 sec senare hör jag ett skrik Seriöst? Hörde du den låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 haha när jag var ute och styla i skogen så hör jag ''Halloween''låten och 5 sec senare hör jag ett skrik Joo visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Leta efter han i Back o' beyond och Shady creek. det är de ställena alla scary saker finns. folk har ju redan hört/sett? han vid catalinas hus o målet av Wu Zi Mu racet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Hm tror inte riktigt på det där rykte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Tror att jag såg han nyligen!!!! kollar runt vid slutet av wu zi mu uppdraget där alla ser han och då ser jag konturerna av men lite större man med nåt utstickande!!!! *edit* Alla som kommer tjata om att jag ska ta en bild så har jag inte digitalkamera eller webbkamera Redigerad 5 november, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 MEN FORT!!! peka ut på kartan var målet av wi zu mi ligger!"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Seriöst? Hörde du den låten? Jag lovar det va den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Men lol. Dom har bevis sök på GOOGLE! Jasså ge mig en sida om det då. Kallar inte en sida gjord av en fanboy med massa falsk fakta en bra källa så du vet. Har läst en 7 sidor lång artikel om Ed Gain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts