Guest Cyper Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har vid sågvärket en gång, men jag såg ingenting. Fast jag hadde kamera med mig, kanske inte ska ha det nästa gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag spenderade hela kvällen där igår. Typ 10 nätter med regn och ingeting. Jag trodde verkligen det kunde vara sant. Kan ju vara det fortfarande men jag orkar inte spendera flera hela dagar med att stå med CJ i ett litet hus och vänta på en galen kille med motersåg i hockymask som kanske aldrig kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Man ska visst gå ut och in från huset, har varit där jag ochså, men såg inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag å min kompis va där HÖRDE ett skatt o en motorsåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har inte sett Läderfejjan eller hört något skratt / motorsåg. Tror själv inte att han finns. Jag förstår inte varför en massa noobar kommer med fake-bilder och säger att dom är superäkta och fortsätter stå fast vid att det ÄR äkta när det är så otroligt dåligt fejkat att man vill slå dom. LÄGG AV MED DET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Håller med dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Starka bevis har släppts på internet! (sarkasm) Kolla bara bilden här! (sarkasm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Vad är det som sitter i CJ´S (???) ögon!? Är det binike maskar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Vad är det som sitter i CJ´S (???) ögon!? Är det binike maskar!? Han började gråta när Leatherface kom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Han började gråta när Leatherface kom!! Varför gjorde han det!? Han står och skjuter med automat gevär mot 27 militärer och 3 pansarvangnar, tar ett stridsflyg och börjar skjuta missiler mot area 69 och jagas av andra stridsflyg som tack, deltar i gängkrig och knark handel utan att bli skraj och så skulle han bli rädd för en tokig bonnläpp som fått en hockey-mask i 15 årspressent av sin morsa!? Låter väldigt osanolikt! Det är inte den CJ som jag känner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Farligt värre när Läderlappsansiktet kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Varför gjorde han det!? Han står och skjuter med automat gevär mot 27 militärer och 3 pansarvangnar, tar ett stridsflyg och börjar skjuta missiler mot area 69 och jagas av andra stridsflyg som tack, deltar i gängkrig och knark handel utan att bli skraj och så skulle han bli rädd för en tokig bonnläpp som fått en hockey-mask i 15 årspressent av sin morsa!? Låter väldigt osanolikt! Det är inte den CJ som jag känner... Hockeymask? Nej nej! Mask av människoskinn! Men han börjar gråta för Läderfejs ser så läskig ut! Också har han en motorsåg!! Jag lovar! Detta jag säger nu är INTE fake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hockeymask? Nej nej! Mask av människoskinn! Men han börjar gråta för Läderfejs ser så läskig ut! Också har han en motorsåg!! Jag lovar! Detta jag säger nu är INTE fake! 1) Nej det är inte en maska av människo skin utan en mask! 2) CJ har väl oxå en motorsåg... Och ett hagelgevär, varför skjuter han inte honom bara!? 3) Är du seriös!? Menar du att bilderna skulle vara äkta!? Tagga ner kompis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har du någonsin sett Texas Chainsaw Massacre så vet du att Leatherface har en mask av människoskinn, inte en "mask". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) 1) Nej det är inte en maska av människo skin utan en mask! 2) CJ har väl oxå en motorsåg... Och ett hagelgevär, varför skjuter han inte honom bara!? 3) Är du seriös!? Menar du att bilderna skulle vara äkta!? Tagga ner kompis... Har inte skrivit maska... Och nej, jag är oseriös, jag är inte dum i huvet! Redigerad 20 mars, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har inte skrivit maska... Och nej, jag är oseriöd, jag är inte dum i huvet! Fööörlåt, jag skrev fel! Mask ska det vara om du inte fattade, och du är väl inte SERIÖS va?! Ang bilderna!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 och du är väl inte SERIÖS va?! Ang bilderna!? Och nej, jag är oseriöd, jag är inte dum i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Azore: Förklara! Vad menar han!? Är han dum i huvudet eller vad!? Oseriös??? Vad menade du? Redigerad 20 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Azore: Förklara! Vad menar han!? Är han dum i huvudet eller vad!? Oseriöd??? Vad menade du? Jag är oseriös, inte dum i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag gissar på att oseriöd betyder oseriös, alltså är han tydligen oseriös. Han nämner även "jag är inte dum i huvet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts