xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vart ligger catalinas stuga? om du kommer från montgomery (tror jag) så kör du söder ut, så kan du köra av på en grusväg, som senare delas i två vägar...ta en av dom o följ en liten bit så e du där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 OMG!! Jag hörde oxå precis nån skratta vid catalinas stuga! *RÄDD* Och jag e hemma själv till 02.30 idag :'( Sitt inte o spela göm dig under sängen med ett baseball träd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Nee tar mina 2 soft air guns OCH ett baseboll trä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 om du kommer från montgomery (tror jag) så kör du söder ut, så kan du köra av på en grusväg, som senare delas i två vägar...ta en av dom o följ en liten bit så e du där skulle du kunna pricka ut på en karta så är du snäll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Så här ser han ut oxå det där är ju nya versionen.. men ni vet väll att han fans på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 men ni vet väll att han fans på riktigt? Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Yepp han fanns på riktigt ingen vet om han är död eller lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Huh? ja i texas många år sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Yepp han fanns på riktigt ingen vet om han är död eller lever. Haha knappast va? Det är väl med i någon film bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Fan va läskigt hoppas någon kan få tag i en bild på honom... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 HowHow: Det är riktig sök på google. Han döda väll måånga personer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
galna_kristoffer Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 alltså grabbar jag kommer inte kunna sova nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 HowHow: Det är riktig sök på google. Han döda väll måånga personer? Bilder eller efter sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Haha knappast va? Det är väl med i någon film bara jo han finns/fanns har för mig Motorsågsmassakern e baserad på verklighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Han fanns inte i verkligheten ! Allt är bara rykten om folk som säger att dom kände 'LF'. Regissören som gjorde den första chainsaw filmen hörde mycket om Ed Gain när han var liten (Känd massmördare i Californien) Och baserade då sin film om honom och döpte han till Leatherface. slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 OMG!! Jag hörde oxå precis nån skratta vid catalinas stuga! *RÄDD* Och jag e hemma själv till 02.30 idag :'( Det är ett spel. Och om att leatherface skulle ha funnits på riktigt. HAHAHAHAHA jo visst motorsågsmassakern är vagt baserad på en verklig historia om en man som tog hem tjejer som han dödade, flådde och använde deras skin till att sy kläder, fotöljer mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Han fanns inte i verkligheten ! Allt är bara rykten om folk som säger att dom kände 'LF'. Regissören som gjorde den första chainsaw filmen hörde mycket om Ed Gain när han var liten (Känd massmördare i Californien) Och baserade då sin film om honom och döpte han till Leatherface. slut jo han fanns på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 detta område,,.,tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jo han fanns på riktigt Nej inte mer än den snubben jag prata om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag har för mig att slutet av Texas ChainSaw Massacre är riktigt filmat allstå det har hänt i verkligheten.... när dom typ går ner i en källare och det blir fullständigt kaos... rätta mig om jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts