CrAcKmAn Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Man ser juh att det är den mörkhyade färgen (som CJ har) bakom masken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
isidor Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Fake självklart. Har testat själv med hockeymasken, svarta kläder o motorbrummen. Mannen på bilden och min CJ hade exakt samma kroppsställning. Plus att "Leatherface" inte hade hockeymask på sig. Han hade något annat liknande. Ska jag vara ärlig så tror jag inte LF finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 leatherface har ett ansikte av människoskinn, men vänta du bara tills du stöter på jason med hockeymask och machete i skogen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag ska va objektiv.. 19 sidor folk som hört, sett han och vissa vet tillochmed att han har funnits på riktigt denna LF ( ) (trots att de mera bildade på forumet har yttrat sig och visat klara bevis på att nån galen texaskille aldrig funnits). Som sagt 19 sidor.. UTAN ETT ENDA KORT SOM KAN VA AV VÄRDE. Ur objektivt perpektiv; han finns ej. Hur kan folk fortfarande tro på detta är den riktiga mystiken, blir rädd när jag tänker på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Börjar också blir skeptisk mot det här. 19 sidor om det här på GTAsajten, hundratals andra diskussioner i GTA communityt och miljoner sålda ex av SA, och fortfarande inga bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har nyligen hört ryktena om Leatherface, Bigfoot, spökbilar o ufon. Det verkar inte vara sant, men bara ryktena medför lite skräck och ökat intresse för spelet. OM nåt av dessa rykten är sanna skulle det vara jävligt coolt. JÄVLIGT! Jag har förresten sett den där sönderslagna bilen oxå. Men jag hörde inget skratt osv... Leatherface är väl från Texas? Vad fan skulle han göra í SA? Jag tror det jag ser, så jag vill ha fotobevis innan jag säger nå mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 lägg märke till att den där bilden en posta var väldigt lik..ham måste kunat se i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det är ett spel. va??! klart som fan att man kan bli rädd för läskiga scenarion i spel, likaså film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 framtiden hur han såg ut eftersom alla säger att det var fake..eller ha set honom men inte hunnit ta en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OllieSWE Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 det e 100% säkert om att easter eggs fínns för om ni tar en jetpack o åker upp till toppen av golden gate bron (Gant Bridge nånting heter den, den går iallafall från Söder till Norr längst till vänster om San Fierro) så finns d en skylt där uppe där det står: "No easter eggs up here, GET DOWN!" åk upp dit om ni inte tror mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 du är ganska trög va? himla gammalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 det e 100% säkert om att easter eggs fínns för om ni tar en jetpack o åker upp till toppen av golden gate bron (Gant Bridge nånting heter den, den går iallafall från Söder till Norr längst till vänster om San Fierro) så finns d en skylt där uppe där det står: "No easter eggs up here, GET DOWN!" åk upp dit om ni inte tror mig nu ljög du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jo den harj ag sett den är ful R* har väl tänkt så att om det är nån som söker påsk ägg kanske skulle åka upp dit ändå så står dte så kanske meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jo den harj ag sett den är ful R* har väl tänkt så att om det är nån som söker påsk ägg kanske skulle åka upp dit ändå så står dte så kanske meningen. vad snackar du om!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 19 sidor, men ingen har fåt en enda bild på han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 19 sidor, men ingen har fåt en enda bild på han.. Kanske för att han inte finns Lite gammal tråd.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) Jag tror på han, fast undrar varför ingen har fåt en bild på han. Och VART exakt ska man stå för att se han? Redigerad 12 mars, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Jag tror på han, fast undrar varför ingen har fåt en bild på han. Och VART exakt ska man stå för att se han? Okej, jag har ju inga BEVIS men allvarligt: Spelet är FETT stort. Det hade inte fått plats med såna nollor som leterface eller dylikt tror jag.... Lägg ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikkha Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Om han finns måste ju nån ha en bild på han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikkha Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Om man skickar in en bil säger ju alla att de är fejk så men orkar skicka in en bild:P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts