Krishna Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Låt säga att Rockstar planterat "spökbilen" där i skogen. Enda anledningen till det, tror jag, är att förvirra spelaren. Att den skulle ha någonting spöklikt över sig är fantasier, gjorda av oss själva - dig och mig. All denna mystik som nu omger spelet, med spökbilar och storfötter etc, är skapade av GTA-spelarna på olika forum. Bilmodellen, som i fallet med "spökbilen", återfinns sönder- slagen på många olika platser i spelet. Kanske är det så enkelt att "spökbilen" är en bugg. (Ingen vet!) Tro mig, jag skulle upskatta om storfoten och motårsågsmannen fanns med i spelet, för jag gillar påskägg och mystik. Men vi måste se nyktert på det vi vet - med andra ord ingenting. Jag kan inte gissa hur många tusen GTA-spelare det finns i världen, man INGEN har lyckats bevisa mystikens existens. Hittils har snorungar, idioter och "se mig"-kåta killar bluffat fram suddiga bilder på allt mellan himmel och jord. Människor hör DET och ser DET - och är sen otroligt duktiga på att INTE skaffa fram hållbara bevis. För övrigt: Det är nämligen så att om man tror på någonting väldigt intensivt, så blir man ganska blind och vägrar tro på någonting annat än sin, i många fall, snevridna uppfattning. Summan av allting är: Vi vill så gärna tro att det finns någonting mystiskt i San Andreas, att vi vrider och vänder på alla argument, alla bilder, all information, för att få fram det som passar våran tro. Det var det klokaste jag läst angående alla mystiska påskägg som spelet sägs innehålla. Jag drog en parallell till triforcen i Zelda: OoT i en annan tråd. Det fanns ofantligt många som påstod att de visste hur man fick den. Det ena förslaget var dummare än det andra och falska bilder figurerade på sidor nätet runt. Till sist gav sig folk och NoA gick ut och dementerade det hela. Det fanns helt enkelt ingen triforce att få som skatt. Jag tror på Bigfoot och sjöodjur den dagen Rockstar ger oss sanningen eller när flera spelare kan lägga fram bilder på varelser som ser likadana ut. Än så länge är dessa virtuella "odjur" faktiskt sämre belagda än deras verkliga påstådda diton... Redigerad 9 november, 2004 av Krishna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 hahahahaha Vad är det som är så roligt? Känner du dig träffad på något vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vad är det som är så roligt? Känner du dig träffad på något vis? Ingen kommer någonsin bevisa att det finns Ufon eller bigfoot... För dom är "programerad" att visa sig lite då och då men aldrig till räckligt för att det skall finnas bevis att dom finns. För om vi kommer för nära... då "teleporterar" dom sig bort.... Men.. vi vet.... Att dom lurar i mörkret.. San andreas Rule Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ingen kommer någonsin bevisa att det finns Ufon eller bigfoot... För dom är "programerad" att visa sig lite då och då men aldrig till räckligt för att det skall finnas bevis att dom finns. För om vi kommer för nära... då "teleporterar" dom sig bort.... Men.. vi vet.... Att dom lurar i mörkret.. San andreas Rule Ojojoj... du är ett typexempel på det jag beskrev för två inlägg sedan. Som sagt, om man tror på någonting väldigt intensivt - så omvandlar man informationen så den ska passa sin egna tro. Man blir "blind" helt enkelt. Om du är objektiv, och ser nyktert på allt detta, då ser du också bristerna i dessa konspirationsteorier. Även bristerna i ditt eget resonemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ojojoj... du är ett typexempel på det jag beskrev för två inlägg sedan. Som sagt, om man tror på någonting väldigt intensivt - så omvandlar man informationen så den ska passa sin egna tro. Man blir "blind" helt enkelt. Om du är objektiv, och ser nyktert på allt detta, då ser du också bristerna i dessa konspirationsteorier. Även bristerna i ditt eget resonemang. mö? ööh... Är jag blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) Vilken bana? första? andra? tredie? vart kan man se Leatherface? e han läskigt? Svara plz =) Bifoga inte onödiga bilder. Redigerad 13 november, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vilken bana? första? andra? tredie? vart kan man se Leatherface? e han läskigt? Svara plz =) det är ingen "bana" det är öar... och ingen har VERKLIGA bevis på att han finns. och ja han är säkert läskig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 VARFÖR, VARFÖR postade du den bilden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Kan det vara han? l l \l/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Vilken bana? första? andra? tredie? vart kan man se Leatherface? e han läskigt? Svara plz =) JAG tänker iaf inte svara på nåt förräns du slutar lägga upp den dära onödiga bilden om du gillar den så mycket ha den som Sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Giacomo Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 JAG tänker iaf inte svara på nåt förräns du slutar lägga upp den dära onödiga bilden om du gillar den så mycket ha den som Sign men ja bara undra om han såg ut så alltså va tråkiga ni är, man får inte ens lägga upp bilder LOL varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Ingen kommer någonsin bevisa att det finns Ufon eller bigfoot... För dom är "programerad" att visa sig lite då och då men aldrig till räckligt för att det skall finnas bevis att dom finns. För om vi kommer för nära... då "teleporterar" dom sig bort.... Men.. vi vet.... Att dom lurar i mörkret.. San andreas Rule Seriöst ufon finns, i SA i alla fall. Jag tror de flesta som har kommit till LV har sett dem. Jag såg ett klart och tydligt förut idag vid den gamla flygplatsen mitt i öknen. Tog ett kort också, tyvärr blir det ju kass kvalité när man tar kort på tv:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Var vid sågverket och såg en mörkklädd man komma åkande på traktor och parkera bland stockarna( ca kl. 02.24) När jag kom fram var han borta sen hörde jag en motorsåg en bit därifrån. nån skrev det där tidigare isf kanske det bara är en mysko skogs arbetare...R* är ju lite mongo ibland.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Tja, asså ge mig bild o film bevis på att han finns e allt jag har att säga . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Seriöst ufon finns, i SA i alla fall. Jag tror de flesta som har kommit till LV har sett dem. Jag såg ett klart och tydligt förut idag vid den gamla flygplatsen mitt i öknen. Tog ett kort också, tyvärr blir det ju kass kvalité när man tar kort på tv:n. kan du inte lägga upp den ändå? kanske ser nått interessan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 men ja bara undra om han såg ut så alltså va tråkiga ni är, man får inte ens lägga upp bilder LOL varför inte? Du får lägga upp bilder men inte onödiga bilder som t ex på en discokula..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 skit i den där jävla discokulan!!!!!!!...asså ärligt nån får ta o lägga upp en bild...annars är detta en väldigt värdelös tråd PÅ 17 jäkla sidor!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 kan du inte lägga upp den ändå? kanske ser nått interessan Ingen idé blev så dåligt ändå för att jag tog kortet från en neråtvinkel vilket gjorde att det set ut som streck över hela TV:n, sen så flashar blixten allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 sy synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts