The_Butler Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 När jag får SA kommer jag inte våga gå utanför dörren obeväpnad. Det spelet är ju as läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 När jag får SA kommer jag inte våga gå utanför dörren obeväpnad. Det spelet är ju as läskigt! Håller med till 100%! Bro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geekah Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag är där och kollar runt nu på natten, det ser ut som om det är blod i alla småstugor som man kan gå in i och dessutom hör jag motorsågar och skrik ibland, kameran redo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesus Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Håller med till 100%! Bro! Bro bro breja, stockar å stenar, alla goda renar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 när ni hör ett motorsågsljud så kolla upp i himlen för varje gång jag gjorde det så var det ett propellerlygplan(stavning) som flög över mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ja men motorsåg låter lite annorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 när ni hör ett motorsågsljud så kolla upp i himlen för varje gång jag gjorde det så var det ett propellerlygplan(stavning) som flög över mig Ett propeller-flygplan låter. propp-propp-propp En motorsåg låter mooorrot moooorooot. Fattar du? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ett propeller-flygplan låter. propp-propp-propp En motorsåg låter mooorrot moooorooot. Fattar du? ( ) morot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 morot? Kom inte på nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag har hört han! Men jag såg han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 herrejävlar vad jag vart rädd. Satt och letade efter leatherface och beslutade mig för att lägga ner, stängde av ps2:an och så drar grannen (dem bygger typ 2 hus brevid här) igång en motorsåg och jag flög som fan av rädsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 herrejävlar vad jag vart rädd. Satt och letade efter leatherface och beslutade mig för att lägga ner, stängde av ps2:an och så drar grannen (dem bygger typ 2 hus brevid här) igång en motorsåg och jag flög som fan av rädsla LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ch33zyP00fz Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Men nu får väl nån se till att ta en bild av Leatherface.. Finns det ingen bild alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_tobbe_ Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 herrejävlar vad jag vart rädd. Satt och letade efter leatherface och beslutade mig för att lägga ner, stängde av ps2:an och så drar grannen (dem bygger typ 2 hus brevid här) igång en motorsåg och jag flög som fan av rädsla lol, lol, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 herrejävlar vad jag vart rädd. Satt och letade efter leatherface och beslutade mig för att lägga ner, stängde av ps2:an och så drar grannen (dem bygger typ 2 hus brevid här) igång en motorsåg och jag flög som fan av rädsla HAHAHAHA LOL guuud va kuul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Amme ohh det är ett spel man blir inte skraj av nån gubbe i ett gta spel i skogen och dessutom tror jag inte att han kan göra nåt mot Cj (dubbel vapen ) hihihi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Lite off topic men för alla er som kommer ihåg ett Catalina uppdrag: Hon säger att hon har dödat sina 4 tidigare män men att hon inte vill döda CJ för att hon älskar honom (rätt/fel?) och sen så läste jag igår att det fanns 4 gravar i närheten av hennes hus (stämmer det?) Kan ej kolla det själv just nu så jag undrar om någon vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjälte Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Lite off topic men för alla er som kommer ihåg ett Catalina uppdrag: Hon säger att hon har dödat sina 4 tidigare män men att hon inte vill döda CJ för att hon älskar honom (rätt/fel?) och sen så läste jag igår att det fanns 4 gravar i närheten av hennes hus (stämmer det?) Kan ej kolla det själv just nu så jag undrar om någon vet. Ja det stämmer det finns gravar vid hennes hus och sen spade bredvid. Men kom och tänka på en sak kan det inte vara ekot från eran motorsåg som lät och inte någon annans eftersom ifall man sjuter med t.ex. pistol så ekar ju skottet en teori kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 herrejävlar vad jag vart rädd. Satt och letade efter leatherface och beslutade mig för att lägga ner, stängde av ps2:an och så drar grannen (dem bygger typ 2 hus brevid här) igång en motorsåg och jag flög som fan av rädsla använder man motorsåg när man byggerhus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Om man ska såga till nåt... Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts