Pico Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Oooooch varför då ens kommentera vad han skrev? För att han verkar ha blivit lite "carried away" när han berättade om Ed Gein... @TF: Nej, där har du fel. Redigerad 6 november, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Edward Gain fanns.. men bilden av honom är väldigt förvriden tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
og_loc Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Moget pico väldigt moget. Okej låt oss säga att nån annan hade skrivit det där hade du ens brytt dig? svar: NEJ det enda du vill är att klaga på mig och det börjar bli jävligt jobbigt. rapportera pico skriv o klaga på att han kämpar sig han har inte rätt att göra d alla ska trivas i detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 rapportera pico skriv o klaga på att han kämpar sig han har inte rätt att göra d alla ska trivas i detta forum Jag ville bara on-topic och var väl lite elak mot TF, sorry för det. "Kämpar sig"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Men vi skiter i dina jävla historier! Den här topicen handlar om en motorsågsviftande galning i SA, inte om nån jävla Ed Gein och hur många bröstvårtor han har upp i stjärten. Hahaha, var lite lustigt ju. Redigerad 6 november, 2004 av Mr_Nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Där är Edward "leatherface" Gein visst han var ett psyco.. han gjorde lamskämar skålar etc. av människohud.. men den Leatherface ni ser i Motorsågsmasakern är bara en totalt förvriden bild av Edward Gein. Han är en mkt trevlig person säger dom som känner honom. bara lite rubbad.. han blev knäckt när hans mamma dog och gjorde en dräkt av hennes hud för att "bli" henne Redigerad 7 november, 2004 av atWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Där är Edward "leatherface" Gein visst han var ett psyco.. han gjorde lamskämar skålar etc. av människohud.. men den Leatherface ni ser i Motorsågsmasakern är bara en totalt förvriden bild av Edward Gein. Han är en mkt trevlig person säger dom som känner honom. bara lite rubbad.. han blev knäckt när hans mamma dog och gjorde en dräkt av hennes hud för att "bli" henne han skulle ja inte vilja träffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 han skulle ja inte vilja träffa. han var väldigt trevlig påstår hans vänner dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 han var väldigt trevlig påstår hans vänner dock ja, men vad är hans vänner för personer kan man ju fråga sig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Var vid sågverket och såg en mörkklädd man komma åkande på traktor och parkera bland stockarna( ca kl. 02.24) När jag kom fram var han borta sen hörde jag en motorsåg en bit därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Var vid sågverket och såg en mörkklädd man komma åkande på traktor och parkera bland stockarna( ca kl. 02.24) När jag kom fram var han borta sen hörde jag en motorsåg en bit därifrån. kameran uppe ffs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 ja, men vad är hans vänner för personer kan man ju fråga sig också tror dom va skålar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Spelet är ju inte lika kul längre, nu blir man ju rädd varje gång man e vid skogen eller nånstans på landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jävla äg kommentar . Tror dom var skålar Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Spelet är ju inte lika kul längre, nu blir man ju rädd varje gång man e vid skogen eller nånstans på landet skit rädd när jag är nära jag hörde motorsågen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 kameran uppe ffs.. Glömde plocka kamera från ens hus sen tar det tid för mig att ladda upp bild på datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Jag var faktiskt på väg mot det lilla stället öster om Fern Ridge där vissa sägs ha sett Leatherface/Piggsy. När jag precis var framme där så tyckte jag att det lät precis som om någon vrålade i typ 1 sekund. Det kan ha kommit från radiokanalen också, jag lyssnade på Radio X. Eller så kan det ha varit när jag tryckte på gasen i Buffalo bilen. Var jävligt läskigt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ni vet det där stora stället med den trasiga Glendalen där vissa påstår sig ha sett LF? Där hittade jag två bord som någon hadde gjort hål i och på dom två borden så står texten: Jartnur Cable Company Carcer Var inte Carcer en stad i Manhunt? Grejen kanske är den att själva Piggsy eller vad han nu heter inte finns med men att dom bara har lagt med en liten text som kanske bara är själva easter egget, man hittar ju motorsågen och allt där. R" kanske bara vill skrämma upp spelaren. Så kan de nog vara tror jag, i alla fall tills jag ser honom själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ni vet det där stora stället med den trasiga Glendalen där vissa påstår sig ha sett LF? Där hittade jag två bord som någon hadde gjort hål i och på dom två borden så står texten: Jartnur Cable Company Carcer Var inte Carcer en stad i Manhunt? Grejen kanske är den att själva Piggsy eller vad han nu heter inte finns med men att dom bara har lagt med en liten text som kanske bara är själva easter egget, man hittar ju motorsågen och allt där. R" kanske bara vill skrämma upp spelaren. Så kan de nog vara tror jag, i alla fall tills jag ser honom själv. LF ?? Finns inget som heter så. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Leather face Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts