Jump to content

Leatherface

simpa88
 Share

Recommended Posts

Håller på att leta nu också! När jag tog motorsågen och sprang runt lite där och svingade med den. Helt plötsligt lät motorsågen annorlunda, eller nja, snarare som om det va två motorsågar. Tänkte "Shit! Nu är han bakom mig eller nåt!!", så jag vände mig och bytte vapen för att höra bättre. Men jag såg ingen och hörde inget mer heller. Ska fortsätta leta nu iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 497
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

har stått där 3 nätter med gubben nu gick ifrån den i 4/5 timmar typ och när jag kom tillbaka var det varken blod eller nånting där vars cj stog och han levde så tror bara folk hittar på det för att ha nått att snacka om ingen har en bild eller nånting så antaglingen finns han inte ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig tänkt på att han kanske kommer om man inte rör sej på ett tag? :o

P.S. Bubba Sawyer A.K.A. Leatherface finns INTE på riktigt. OCh det där som kommer efter filmen... På hittad och inspelat samtidigt som filmen ;P . Samma sak med Blairwitch project inte heller sanning... För om dom dog i BP hur skulle dom kunna göra en tvåa eller hur skådespelarna göra andra filmer... :P>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har för mig att slutet av Texas ChainSaw Massacre är riktigt filmat allstå det har hänt i verkligheten.... när dom typ går ner i en källare och det blir fullständigt kaos... rätta mig om jag har fel :)

ja det stämmer..

T: jag var där.. först stog still kollade runt.. sen såg jag att fåglar lyfte från marken i panik sen hörde jag en motorsåg och ett skrik.. vart så jävla skrajj

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han fanns inte i verkligheten ! Allt är bara rykten om folk som säger att dom kände 'LF'.

Regissören som gjorde den första chainsaw filmen hörde mycket om Ed Gain när han var liten (Känd massmördare i Californien) Och baserade då sin film om honom och döpte han till Leatherface. slut

Mademan....Helt fel för det första hette han Ed Gein. Han bodde i wisconsin(stavning) under 30-talet tror jag. När polisen hittade honom så hittade dom även ett skärp gjort av bröstvårtor en skåll gjort utav kranium. Du hade dock rätt om att han var insperationen till Leather face. Han hade nämligen sin morsas hud på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mademan....Helt fel för det första hette han Ed Gein. Han bodde i wisconsin(stavning) under 30-talet tror jag. När polisen hittade honom så hittade dom även ett skärp gjort av bröstvårtor en skåll gjort utav kranium. Du hade dock rätt om att han var insperationen till Leather face. Han hade nämligen sin morsas hud på sig.

jag svär att han fanns.. har sett riktiga bilder på hans "slakteri"..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill även passa på att berätta en historia om en man vid namn Albert Fish. Han föddes under 1800 talet. Han älskade att tortera stycka och till sist äta upp små barn. Han gillade att sticka in spikar i skrevet( jag har sett röntgen bilder av det.)

År 1933 blev han tagen. Enligt legenden dödade han ca 400 barn. Han blev världens mest kända kannibal och han är faktiskt andledning att hannibal lector fins...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vi skiter i dina jävla historier! Den här topicen handlar om en motorsågsviftande galning i SA, inte om nån jävla Ed Gein och hur många bröstvårtor han har upp i stjärten.

Moget pico väldigt moget. Okej låt oss säga att nån annan hade skrivit det där hade du ens brytt dig? svar: NEJ det enda du vill är att klaga på mig och det börjar bli jävligt jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor