makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 man blir stressad och han försvinner assnabbt så man hinner inte ta ett foto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 pausa och lugna ner er om ni skulle se honom annars kommer ni inte lyckas ta foto ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smorgasbord Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 men lol, leatherface finns inte!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 men lol, leatherface finns inte!!!!!!! men lol, hur vet du de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
real_danne_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 satt å tänkte på om det där med leather face kanske var ett påsk ägg , dvs .. att han bara dyker upp på halloween ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Och det vet spelet när det är menar du!? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 satt å tänkte på om det där med leather face kanske var ett påsk ägg , dvs .. att han bara dyker upp på halloween ? Varför just då, han har inget med det att göra. Det finns vissa spel som vet när det är jul och så men det är PC-spel och den kollar efter datumet på datorklockan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 om datum klockan går fel da?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 om datum klockan går fel da?.. då e de skinande sol o 32 grader varm på vintern i spelet...då kan man iaf njuta av sommarn där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
real_danne_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 men nu är det väll så att det finns en klocka och datum på ps2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 då e de skinande sol o 32 grader varm på vintern i spelet...då kan man iaf njuta av sommarn där medelhavsklimat.. rätt behaglit året runt.. svårt att säga hur varmt det är ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) Man kanske "summonar" leatherface när man tar en motorsåg och röjer runt i såg placet? *EDIT* HAN JAGADE MIG PRECIS!!OMG!HÖLL PÅ OCH SKITA NER MIG!,HOPPA IN I EN "PERENIAL" OCH DROG HAN VAR JU CP!!OMG!! Redigerad 6 november, 2004 av Olle E.Å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 (redigerad) skulle bara kolla ifall ryktet stämde så jag drog ner till ammunation skaffa lite vapen och armour sen stack jag till öknen för att hämta stridsflyget och drog till brädgårn det det var en riktig läskig stämning med dimma och allt sen börja jag nojja ur och trodde jag såg nåt bakom mig så jag sprang tillnaks till planet och börja skjuta missiler vilt omkring mig men jag flög in en lada och explodera hahahah fan jag fega ur totalt men nu måste jag veta ifall den här jäveln finns Redigerad 6 november, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
real_danne_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ni som har sätt killen , vilket väder vad det vid tillfället , vilken tid var det ? vart ... osv ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Han kanske bara dyker upp under speciella veckodagar som t ex Fredag. Tänk på fredagen den 13:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Folk på Gamefaqs säger att det är Piggsy från "Manhunt" och inte Leatherface. Verkar logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 står där å väntar på att klockan ska bli över 12 tiden nu!..fårse vad som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 skulle bara kolla ifall ryktet stämde så jag drog ner till ammunation skaffa lite vapen och armour sen stack jag till öknen för att hämta stridsflyget och drog till brädgårn det det var en riktig läskig stämning med dimma och allt sen börja jag nojja ur och trodde jag såg nåt bakom mig så jag sprang tillnaks till planet och börja skjuta missiler vilt omkring mig men jag flög in en lada och explodera hahahah fan jag fega ur totalt men nu måste jag veta ifall den här jäveln finns HAHAHAHAHAHA LOL HAHAHHAAHAHHAAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 skulle bara kolla ifall ryktet stämde så jag drog ner till ammunation skaffa lite vapen och armour sen stack jag till öknen för att hämta stridsflyget och drog till brädgårn det det var en riktig läskig stämning med dimma och allt sen börja jag nojja ur och trodde jag såg nåt bakom mig så jag sprang tillnaks till planet och börja skjuta missiler vilt omkring mig men jag flög in en lada och explodera hahahah fan jag fega ur totalt men nu måste jag veta ifall den här jäveln finns HAHAHHA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Ännu en LF-fri natt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts