Beaver Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Tänkte idag att en gång för alla sätta han egen vikt i bly i formen av en kula i sig. Tog jetplanet dit. Fallskärm för att överleva fallet. I camo-byxer, basker och AK47 smög CJ omkring på mina order. Smög och smög, letandes efter motorsågen som ska locka fram Leatherface. Hittar ingenting. Smög upp till den övre delen av stället. Bilden stannar en kort sekund, precis somom den laddar något. Som om någon spawnar. CJ vänder sig genast om och höjer sin AK hårt tryckt mot kroppen, men ser ingenting. I samma mönster fortsätter resten av timman. Inte ens i dimma eller i regn på nattetiden vågar han sig fram. Needless to say hittade jag honom aldrig, och hörde aldrig hans skratt eller hans motorsåg. Ingen som har bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 fan jag hörde någe fy fan vågar ej gå ur bilen satan om han kommer. FAN kommer skrika som e skäri :"> ng hehe...gå och kolla ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag hör någon som grever men ser ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 så du körde stealth själv så satt man med gäng kompisar och uzis i en monster truck och var bered på en fyra dörrars drive by men samma sak händemig inte en glimt efter honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 fan han fins ej jag går runt med gänge men seri ingen men var är den där svevaren som folk siger att är där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 man kanske inte kan ha vapen med sig...vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Palma- Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag har för mig att slutet av Texas ChainSaw Massacre är riktigt filmat allstå det har hänt i verkligheten.... när dom typ går ner i en källare och det blir fullständigt kaos... rätta mig om jag har fel (:!!! Det har du så rätt i! Riktigt läskigt när det är äkta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag vågar ej gå dit uran vapen jag gick ju dit med colten och pepra på husen för att se han springa av skreck men han komm alldrig men var e svevarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Hmpf, nu har jag flummat runt hela natten för att hitta LF. Inte ens en skymt av honom..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Jag ska leta men vet inte riktigt vart sågverket är. Nån som kan markera sågverket på kartan här? : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Tack! Nu blire av att leta med en mördar sugen CJ! Jag ska ta han med bara händer eller med motorsågen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Tack! Nu blire av att leta med en mördar sugen CJ! Jag ska ta han med bara händer eller med motorsågen -_- (:!!! Jag leta hela natten igår :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Tack! Nu blire av att leta med en mördar sugen CJ! Jag ska ta han med bara händer eller med motorsågen (:!!! Om man ens kan döda han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 nu har jag också letat som en galning vid sågverket.. både på dagen och natten hittade absolut ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Det har du så rätt i! Riktigt läskigt när det är äkta Ja precis som Blair Witch Project var riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Va fan, man hittar varken han eller bigfoot, bara ufon som flyger runt på himlen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Va fan, man hittar varken han eller bigfoot, bara ufon som flyger runt på himlen :S är det någon som ha sätt han då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 är det någon som ha sätt han då? Mademan har sett han och jag har sett hans konturer. Många har blivit dödade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Mademan har sett han och jag har sett hans konturer. Många har blivit dödade där. okej,för jag har letat hittar inte... finns det inge bild på han då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts