simpa88 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Var in på gamefaqs forum och någon där påstod sig ha sett leatherface. Detta är vad han skrev: Another Myth, but oh so true: Leatherface I lost the race on the mission Wu Zi Mu at the finish line, I was in a roadrunner. So I started to ride back the way I came and I seen a chainsaw by some logs, so I got down and picked it up, and I started playing with it, trying to cut logs and stuff, but I heard another chainsaw go off, I looked around and this big dude came out the loghouse that was there. I switch to my shotgun only to get chopped up, I went back but no luck and I dont carry a camera with me. He was wearing black shredded rags or something and his mask was slightly different, but it was dark and raining. If anybody comes across him, please post. Någon som tror honom? Kan ju vara mycket möjligt med tanke på alla andra saker som man sett som t ex spökbilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ingen som sett han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hjälp.. han är läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vem är det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 och vem är det då? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 han med motorsågen från Texas Chainsaw Massacre filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) kan vara honom jag hörde skratta.. hörde nåt jag trodde var en sanches på långt avstånd innan :S finns ju en väg inte så långt därifrån och fordonen brukar ju låte lite annorlunda på avstånd edit: menar att det jag trodde var sanchez i själva verket kan ha varit en motorsåg (hade aldrig använt motorsågen i spelet när det hände så jag visste inte hur den lät) Redigerad 5 november, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vars exakt var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag var uppe vid catalinas stuga när det hände.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vill också veta vart det var, ingen som har frågat honom det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simpa88 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 måste har varit på natten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag gissar på rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag hörde iaf ett skrik och en motorsåg mitt i skogen förr. Men jag hittade inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hörde en motorsåg och fann ett lik en liten bit därifrån jag hörde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 hörde en motorsåg och fann ett lik en liten bit därifrån jag hörde det. var hörde du det ifrån? Jag var i back o' beyond när jag hörde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
atWa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ni som inte vet vem Leatherface är blir jag arg på och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Så här ser han ut oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 kan vara honom jag hörde skratta.. hörde nåt jag trodde var en sanches på långt avstånd innan :S finns ju en väg inte så långt därifrån och fordonen brukar ju låte lite annorlunda på avstånd edit: menar att det jag trodde var sanchez i själva verket kan ha varit en motorsåg (hade aldrig använt motorsågen i spelet när det hände så jag visste inte hur den lät) hörde oxå nån skratta följt av ett konstig ljud uppe vid catalina stuga, precis när jag klarat ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 OMG!! Jag hörde oxå precis nån skratta vid catalinas stuga! *RÄDD* Och jag e hemma själv till 02.30 idag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vart ligger catalinas stuga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts