Diezl Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har sök och sökt men jag hittar inga trådar som besvarar det kanske för att jag inte riktigt vet vad jag ska söka på mer än "Nrg500" eller "Var finns Nrg500". Som topic lyder var finns den... Kan bara inte hitta den! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kolllish Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 På East Basin i San Fierro ska den stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 På East Basin i San Fierro ska den stå. Tack, fast kan du vara lite mer detaljerad... typ inne i ett hus eller i en återvändsgränd t.ex. Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Tack, fast kan du vara lite mer detaljerad... typ inne i ett hus eller i en återvändsgränd t.ex. Diezl i ett garage hus norr om stadion på högsta våningen har jag hört iaf (har inte bekräftat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 i ett garage hus norr om stadion på högsta våningen har jag hört iaf (har inte bekräftat) Jo då, stämmer alldeles utmärkt. Finns på andra och högsta våningen. Snokade reda på den idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kolllish Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Alltså east basin är en kaj inte stor alls svårt att förklara men leta så hittar du. Redigerad 4 november, 2004 av kolllish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tack, fast kan du vara lite mer detaljerad... typ inne i ett hus eller i en återvändsgränd t.ex. Diezl den står vid ett tomt..båtvarv? är ett stort tak över..sen står den brevid..obs att det är ett uppdrag, men det tar slut om man står stilla i 6 sekuner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det finns en nere vid torr dockan i easter basin i Sf, precis bredvid import/export kranen. Men när man hoppar på den kommer ett litet timemission men det är bara att vänta ut tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 är nrg500 en snabb bil eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 snarare en snabb motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 är nrg500 en snabb bil eller? Det är nog den snabbaste MC:n i spelet skulle jag tro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det är nog den snabbaste MC:n i spelet skulle jag tro.. fett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Om man klarar bikeschool så får man den med.. men man måste få guld på alla.. som jag fått.. hade riktiga problem med " Jump & Stoppie " ... höll på med den 25min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 får man nått när man klara driving school? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Om man klarar bikeschool så får man den med.. men man måste få guld på alla.. som jag fått.. hade riktiga problem med " Jump & Stoppie " ... höll på med den 25min.. som jag sa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vart e bike scool då? i lv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grönskakstjuven Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 som jag sa?? DRIVING SCHOOL! När man kör bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 NRG 500 är ju så jävla skön ju! Den stegrar ju när man accar utan att man drar spaken neråt överhuvudtaget! SÅ jävla störtskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Den som man hittar vid torrdockan i SF vägrar ju att gå upp på bakhjulet utan att man trycker spaken bakåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Jo då, stämmer alldeles utmärkt. Finns på andra och högsta våningen. Snokade reda på den idag Vilken stadion ligger det här garage huset vid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts