Södermalm Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har precis kommit till San Fierro och på flygplatsen är flygplanen och helikoptrarna låsta... När kan man börja använda dom? Vet nån något annat ställe där det finns en helikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Du måste ta flyglektioner först, du kan göra dem när du köpt den övergivna flygplatsen, detta kan du göra senare... en snubbe ringer om et sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ok.. Men i Los Santos kan jag ta ett litet och ett större plan men i San Fierro kan jag inte ta nåt :S När kan man köpa flygplatsen och ta dom där lektionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Senare i spelet.... kör bara main story tills du kommer till LV sen så letar du reda på den övergivna flygplatsen o köper den o kör uppdrag där tills du har flyglicens sen så är det bara och sticka till flygplatserna och ta flygplan. Enjoy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ok... Men helikoptrarna då? Finns dom bara på flygplatsen? På vice city kunde man gå upp på polishusen och ta en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag kunde flyga helikoptern innan jag hade fått flyglicensen, den va öppen för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag kunde flyga helikoptern innan jag hade fått flyglicensen, den va öppen för mig För mig me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 man kan inte flyga dom stora helikoptratna i början men det finns en maverik(STAVFEL) som man kan ta längs till söder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 den där flygplatsen kostar 80 000$. Och min kompis hittade en helikoter som man kunde landa på vatten med...PS. den stog inte på flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 den där flygplatsen kostar 80 000$. Och min kompis hittade en helikoter som man kunde landa på vatten med...PS. den stog inte på flygplatsen Ja det är seasparrow den står i havet norr om LV. Typ där man plockar upp paketet som ett plan släpper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kan någon säga lite mer exakt vart helikoptrarna finns ( dom som man kan åka i ) jag har bara kommit till SF.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miyata_Kagi Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Och kan någon säga exakt var den där övergivna flygplatsen ligger...!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 6 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Vet nån eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 finns ju utmarkerad på kartan ni fick med spelet dummerjönsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts