BrainscanBoy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Är det någon som har nån bild på pimpmobilen eller nått så ja vet hur den ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Har ingen bild på den men du borde kunna inse vilken bil det är av följande punkter: *Den bilmodellen ser betydligt äldre än alla andra bilar i stan *Cab *Stor grill *Små baklampor *4-sittsare Finns i Norra San Fierro tror jag... ska kolla om jag hittar någon bild. Diezl EDIT: Klicka på Broadway! http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php Over and out... Redigerad 4 november, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Okej, är fortfarande väldigt osäker så en bild vore så braa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 är oftast brun också... som på bilden fast utan tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 okej, var brukar den finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 är oftast brun också... som på bilden fast utan tak Va*** snackar du om det är ju Broadway som är Pimpmobilen! Inte Hermes... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BrainscanBoy Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 men vart brukar pimpbilen finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Har ingen bild på den men du borde kunna inse vilken bil det är av följande punkter: *Den bilmodellen ser betydligt äldre än alla andra bilar i stan *Cab *Stor grill *Små baklampor *4-sittsare Finns i Norra San Fierro tror jag... ska kolla om jag hittar någon bild. Diezl EDIT: Klicka på Broadway! http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php Over and out... Läs... Men för att vara mer detaljerad så kan jag säga att man får en sådan efter ett uppdrag hos pimpkungen vars hq ligger under Golden Gate bron. Dom brukar vara omkring de områdena. Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Va*** snackar du om det är ju Broadway som är Pimpmobilen! Inte Hermes... Diezl ...som på bilden fast utan tak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GZiP Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Pimpmobilen (Broadway) finns inte bara i San Fierro. Själv har jag iaf stulit den ett antal gånger i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts