RockstarVercetti Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Undrar om ni vet vart och hur man fixar alla flickvänner i SA utom den första i LS som man räddar ur det brinnande huset. Tjejen på körskolan i SF sa att C.J var för liten när jag pratade med henne. Har dock full muskel-mätare. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Undrar om ni vet vart och hur man fixar alla flickvänner i SA utom den första i LS som man räddar ur det brinnande huset. Tjejen på körskolan i SF sa att C.J var för liten när jag pratade med henne. Har dock full muskel-mätare. Tack på förhand! ät mycekt mat så blir du stor om han nu var för liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Stick bara till en Pizza eller Hamburgar affär o käka tills han blir som en sumobrottare eller tills han spyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RockstarVercetti Skrivet 7 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 OK. Men hur är det med dom övriga flickvännerna? Jag har Denise och Millie men hon i SF är spårlöst försvunnen. Jag hittar henne inte någonstans i körskolan. Det står dock att jag har 20% progress med henne. Finns det fler flickvänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 den i san fierro försvann för mig med men måste man ha alla för atty klara 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Vad händer när man har klarat 100% med en tjej? Ska man göra nåt speciellt? Funderar på att döda allihopa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Ingen av mina flickvänner är hemma nångång, det är lite jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 det ända jag vet är att man får en pimpkostym när man har 80% med denise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Var inte det 100% så fick man det?? Hursomhelst är dom asjobbigt.. Ska duta med dom när jag klarat storyn! //Carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Hallå, vad händer efter 100%?, mätaren går ju ner men händer det nåt speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 man får en pimp kostym av denise efter 100% och efter 80% med denise så får man hennes bilnycklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Så man kan låta mätaren sjunka till 0% för jag pallar inte datea dem . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 (redigerad) Så man kan låta mätaren sjunka till 0% för jag pallar inte datea dem . Om du låter mätaren sjunka till noll så försvinner hon väll från kartan= ingen bil att "låna". Det är väll bara att se till att man har sparat en bil i sitt garage och fått 100%( nya kläder) Redigerad 8 november, 2004 av vtec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Bull Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 (redigerad) En fråga homies.. Jag är på flygcertifikat grejen när man köpt flygplatsen. Kan man åka tillbaks till Los Santos och träffa Denise fortfarande? jag har varit där massor av gånger och väntat och väntar men hon är aldrig hemma.. kanske inte går nu ? Tack för svar / The Bull Redigerad 9 november, 2004 av The Bull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Torre88 Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Är hennes bil nå bra eller? min bil e fett cool...tycker jag buffalo...som e stylad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Buffalo, den bilen e cool . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 men den coolaste bilen e Monster den aeger fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 Monster Trucken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 En fråga homies.. Jag är på flygcertifikat grejen när man köpt flygplatsen. Kan man åka tillbaks till Los Santos och träffa Denise fortfarande? jag har varit där massor av gånger och väntat och väntar men hon är aldrig hemma.. kanske inte går nu ? Tack för svar / The Bull Jepp, hon är kvar. Hon är alltid där och väntar på sin älskade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 9 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2004 I staden El Quebrados i västra LV, utanför polishuset, kan man skaffa en till flickvän. Hon är polis och är inte så kräsen som t.ex. Millie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts