Mikolan Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 RAR 3.20 uppdatera, det är 3.41 arkiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Här har ni en 4 min lång film (42mb) Högerklick - Spara mål som Tack till ePeng Redigerad 29 december, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 cropap bort dme svarta kanterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vad innebär TV - Out? För det är det jag kan göra med mitt grafikkort! Geforce 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Vad innebär TV - Out? För det är det jag kan göra med mitt grafikkort! Geforce 4 Att skicka signaler till tv. alltså t.ex. kolla på DivX film på teven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Håller du på med nån film Mikolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Håller du på med nån film Mikolan? Nej jag har inte ps2:an här just nu. Vill ni ha nåt filamt så säg till så hämtar jag ps2:an Redigerad 29 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Eftersom det inte bara är vi svenskar som spelar SA, borde det finnas andra som gör filmer också än vi på det här forumet. Är det nån som vet en sida där man kan ladda ner SA filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Hur lägger man in en film här på Gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Är det någon annan än Visa och Mikolan som gör filmer? Redigerad 31 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Tackleberry: Kolla mitt bidrag några inlägg upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Yay, har kommit tillbaks från nyårsfirande, nån som vill ha nåt filmat? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Bra kvalité på filmen Jocken. Det var ju inga problem alls med ljud och bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Komprimerade direkt i Vegas och inte i vDub den här gången. Märkte att ljudet kom lite efter, men annars blev faktiskt kvalitén helt OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Nån som vet hur man ska göra för att få bort HUDden? Går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Nån som vet hur man ska göra för att få bort HUDden? Går det? Går in på startmenyn och in på display och stänger av huden och radarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Asså ja e helt nollad på sånthära.. Jag har Nvidia GeForce FX 5200.. E de bra ?? Tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ja det både räcker och blir över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag har spelat in nåra med cammen, adda mig på msn om ni vill ha ( dom e ganska stora) best_star_laser@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Har gjort en stunt film me några kompisar ska försöka lägga upp den här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts