Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 å det blir bra grafik? Men kan jag sätta in att gammalt å använda två stycken? För jag vill ju inte använda ett sämre kort än jag redan har när jag ska spela å har inte råd mett ett av de nyare... 1. Tankar ner filmen och kolla själv. 2. Nej det kortet jag har är AGP och det går itne att ha 2 AGP slots såvitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Börja köra från Madd Doggs Mansion, kör genom Red County, och sen in i Flint County, fram till häst-skorna(om du vet vilka det är) och snuta med att visa spökbilen! Vadå spökbilen? Jag ser bara två Glendale´s som är lite trasiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Asså jag fattar typ noll är inte så där teknisk men iaf. jag antar att jag ska ta den gula skart kontakten ? och sätta den i nån gul liten skit grej på baksidan av datan ? har ingen jävla aning om vart mitt grafikkort sitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Nån som har exempel på ett bra å billigt grafikkort som man kan koppla ps2:an till, alltså ett med tv-in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Nån som har exempel på ett bra å billigt grafikkort som man kan koppla ps2:an till, alltså ett med tv-in? Typ inget sånt kort är billigt... Finns kanske nåt runt 1000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jobbigt å "köpa ner sig..." Alltså att köpa ett grafikkort som är sämre än det jag har, men bara att det har tv-in. Går det inte att göra på något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Jobbigt å "köpa ner sig..." Alltså att köpa ett grafikkort som är sämre än det jag har, men bara att det har tv-in. Går det inte att göra på något annat sätt? Ifall du har XP och USB2 -> USB2 Video Interface, 698.- Ingen som vill ha nåt filmat? Redigerad 27 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ifall du har XP och USB2 -> USB2 Video Interface, 698.- Ingen som vill ha nåt filmat? *Kan du inte filma när du klarar nåt uppdrag i skolorna, eftersom många har problem med dem... *Vad är usb2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 asså det enda jag vet är att jag har typ nåt Nvida g-force 4 fx eller nåt sånt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 asså det enda jag vet är att jag har typ nåt Nvida g-force 4 fx eller nåt sånt grafikkort. Luska fram manualen och leta efter instruktioner där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 *Vad är usb2? Usb2 e helt enkelt usb version 2 eller 2.0 som de också kan stå... har du ny dator så har du usb2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag kan inte unzipa filerna. Det står att jag ska sätta i en disk med volymen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Jag kan inte unzipa filerna. Det står att jag ska sätta i en disk med volymen. Winrar >_> Högerklicka på .rar filern -> extract here Tackleberry: http://se.pricerunner.com/computing/compon...s/147007/prices TV Kort med S-video och Komposit-in Redigerad 28 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Tackleberry: http://se.pricerunner.com/computing/compon...s/147007/prices TV Kort med S-video och Komposit-in Tack för hjälpen Mikolan, fan va snällt! PS2:an har "S-video kontakt" va? Redigerad 28 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Har spelat in en jäkla massa klipp med ett pinnacle pctv rave (~350 kr på siba), det har en composit in kontakt (den gula sladdden från PS2:an). har använt programet virtualVCR, funkar bra... håller på med en stuntfilm (har just börjat)... har ni tur får ni se resultatet snart.... filen nedanför är iof ganska hårt komprimerad, orginalkvaliten e bättre. kvalitet i klippet tryckes ner i brist på platts...1.avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Har spelat in en jäkla massa klipp med ett pinnacle pctv rave (~350 kr på siba), det har en composit in kontakt (den gula sladdden från PS2:an). har använt programet virtualVCR, funkar bra... Behöver man något mera för att det ska funka och skulle jag kunna använda denna samtidigt som mitt grafikkort (AGP)? Förresten kan jag inte hitta den produkten på www.siba.se Redigerad 28 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Måla upp en rutt på en karta så kan jag filma imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Winrar >_> Högerklicka på .rar filern -> extract here Det är ju det jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Det är ju det jag gör. Vilken WinRAR version har du? Tackleberry: PCTV rave -> http://se.pricerunner.com/computing/compon...s/226447/prices Det är ett PCI kort, så det funkar samtidigt som grafikkort. Redigerad 28 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Vilken WinRAR version har du? RAR 3.20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts