Coach Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 kan inte någon göra film med cykel tricks och stunts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Använde Windows MovieMaker2.. Arkiv -> fånga video.. KAn man använda windows Windows MovieMaker1 oxå? ojoj vart lite fel nu Redigerad 26 december, 2004 av kung_plingan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 jag kopplade den gula sladden från ps2an till mitt AV-IN uttag på grafikkortet Hur vet man vilken som är AV-IN uttag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Hur vet man vilken som är AV-IN uttag? Den är också gul och sitter på grafikkortet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Den är också gul och sitter på grafikkortet... jag har ingen gul !! jag har 2 lila och en blå grej som man kan sätta in kablar ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 jag har ingen gul !! jag har 2 lila och en blå grej som man kan sätta in kablar ?? Kollar du då på grafikkortet? Å du vet väl att du måste att ett grafikkort med tv-in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 fane ja hittar ju inte ens mitt grafik kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag kan tänka mig att göra en film med webbkamera. Är det nån som skulle vilja se det, så skriv och ge förslag på vad jag ska filma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag kan tänka mig att göra en film med webbkamera. Är det nån som skulle vilja se det, så skriv och ge förslag på vad jag ska filma... Börja köra från Madd Doggs Mansion, kör genom Red County, och sen in i Flint County, fram till häst-skorna(om du vet vilka det är) och snuta med att visa spökbilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Börja köra från Madd Doggs Mansion, kör genom Red County, och sen in i Flint County, fram till häst-skorna(om du vet vilka det är) och snuta med att visa spökbilen! Rita på kartan... Redigerad 27 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 hur laddar man upp filer på över 6mb??har en film hur man kommer in i bluehell nämligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ritat upp den väg du kan köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Ritat upp den väg du kan köra w00t, nu får jag äntligen nåt att göra EDIT: har filmat det nu, men avvek lite från rutten, nedan är en illustration. Ska bara komprimera och lägga in lite musik (ljudet dummade sig ) Redigerad 27 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 w00t, nu får jag äntligen nåt att göra EDIT: har filmat det nu, men avvek lite från rutten, nedan är en illustration. Ska bara komprimera och lägga in lite musik (ljudet dummade sig ) Mikolan, har du filmat har du gjort filmen med kamera eller filmat genoma att koppla ps2:an till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 w00t, nu får jag äntligen nåt att göra EDIT: har filmat det nu, men avvek lite från rutten, nedan är en illustration. Ska bara komprimera och lägga in lite musik (ljudet dummade sig ) Ser fram emot filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Mikolan, har du filmat har du gjort filmen med kamera eller filmat genoma att koppla ps2:an till datorn? alternativ 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ni kan börja tanka redan nu, medans jag laddar upp http://mikolan.starbase.se/gtasa/xstrems_rutt/ OBS!!!! Tanka inga filer under 14.3 Mb förutom .r02!!!! filerna ska vara såhär stora när dme är färdiguppladdade: gtasa.xvid.lame.r00 14,31 Mb gtasa.xvid.lame.r01 14,31 Mb gtasa.xvid.lame.r02 6,61 Mb gtasa.xvid.lame.rar 14,31 Mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 alternativ 2 Va kostar ett grafikkort som det du använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Va kostar ett grafikkort som det du använder? Dem säljs itne längre, men det kostade 1.100 nytt, skulel säkert gå på 6-700 idag. Jag använder ett Gainward Geforce 4800SE "Golden Sample" med VIVO. EDIT: Säg gärna till om ni vill ha något filmat, jag har så tråkgit så tråkigt Redigerad 27 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Dem säljs itne längre, men det kostade 1.100 nytt, skulel säkert gå på 6-700 idag. Jag använder ett Gainward Geforce 4800SE "Golden Sample" med VIVO. å det blir bra grafik? Men kan jag sätta in att gammalt å använda två stycken? För jag vill ju inte använda ett sämre kort än jag redan har när jag ska spela å har inte råd mett ett av de nyare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts