Hindrance Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 bara att jag måste vänta tills det kommer till PC, mamma mia, jag kommer dö... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 här är en liten film, kanske fixar mer. länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 tack för filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dr eviil Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Asså det e jätteenkelt o spela in nått om man har en digitalkamera spela bara in sen koppla till datan sen e det bara att skicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Kolla , som jag förstått ska ja koppla gula kabeln till grafik kortet. Sen starta det mä Moviemaker. Men finns det någon förlängnings sladd till såna kablar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) här är en liten film, kanske fixar mer. länk En bit in i filmen så du har lyckats filma ett ufo för en sekund Redigerad 7 november, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Kolla , som jag förstått ska ja koppla gula kabeln till grafik kortet. Sen starta det mä Moviemaker. Men finns det någon förlängnings sladd till såna kablar? varför inte bara flytta PS2an närmare datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 mer filmer mER MER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 Assså vaa...det går ju inte att koppla PS2n till datorn. Jag har kopplat den gula sladden till grafikkortet och startat Moviemaker 2 o tatt File-->Capture Video ...men det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 7 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2004 (redigerad) Tack för klippena, kollar på dom nu! En bit in i filmen så du har lyckats filma ett ufo för en sekund Det stämmer!!! 01.15 in i filmen så flyger det en röd prick, vid HUD:en d.v.s vapnen, hälsan, armor, pengar klocka och så där. Men var det ett UFO eller satellit? Ingen vet... Filmen hittar ni här : Här - Filmad av Mikolan Redigerad 7 november, 2004 av Ocke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 här komemr liten till film för er stackars xbox freaks http://mikolan.starbase.se/gtasa/ <-- hämta där och unrara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 varför inte bara flytta PS2an närmare datorn? För att jag inte har ngn tv vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Har lyckats spela in 5st klipp från Los Santos. inte den bästa kvaliteen (men går att kolla på) Klipp 1 Klipp 2 Klipp 3 Klipp 4 Klipp 5 (högerklicka, spara mål som ifall ni inte vill kolla direkt i IE) Det laggade som fan vid inspelning, så klaga inte på min körstil Hur ska man kunna spara dom där? Det går ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 om man inte vet hur man gör för att koppla in sitt PS2 i Pc:n så kan man filma med webbkamran. det brukar jag göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) RAAH jag flippar ur min dator e infekterad av nått j*vla skit som gör att jag kommer till nån sida som heter "Perfect Nav" när jag ska kolla på filmen! Det händer alltid när jag ska kolla på sidor att de kommer upp den där skiten. ska fan stämma dom! Edit: Kom på att filmen kanske var borta. Offtopic: Är de nån som vet vad Perfect Nav e för nått? Men den sidan visas ibland när jag ska kolla på sidor/ladda ner saker som finns ändå så jag vet inte riktigt. Redigerad 18 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tack för klippena, kollar på dom nu! Det stämmer!!! 01.15 in i filmen så flyger det en röd prick, vid HUD:en d.v.s vapnen, hälsan, armor, pengar klocka och så där. Men var det ett UFO eller satellit? Ingen vet... Filmen hittar ni här : Här - Filmad av Mikolan Kan nån fixa denna länken, eller kan nån skicka den filmen på nåt sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Mikolan! Fixa ett .NET pass konto till din Gmail, och skaffa sedan MSN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Är det nån som gjort en stunt-film än? Är riktigt sugen på att se en från SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Kan inte nån spela in en färd genom landsbygden? Red county till Flint County! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag har inte ett grafikkort som behövs för att filma, men är det nån som är intresserad att se en film då jag filmar med videokamran? Det blir riktigt dålig kvalité med störningar mm, men går iaf att se på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts