Hindrance Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Finns nog många mer än jag som sitter och väntar på SA till pc, så jag undrar om ni ps2 ägare kan spela in små klipp när ni lirar, och lägga upp på eran server om ni nu har en Så vi som ej har spelet kan njuta lite med:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Om jag bara skulle förstå hur TV-in fungerar och vad man behöver för att koppla sitt PS2 ,så skulle jag kunna spela in lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag har ett TV kort så visst skulle ja kunna spela in lite men det orkar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Visst vad ska jag filma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har fått PS2an kopplad till datorn.. kan spela in några klipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Adda mig på msn så kan ja skicka film på bland annat fallskärmshoppning och nossing..! Alleswat91@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Har lyckats spela in 5st klipp från Los Santos. inte den bästa kvaliteen (men går att kolla på) Klipp 1 Klipp 2 Klipp 3 Klipp 4 Klipp 5 (högerklicka, spara mål som ifall ni inte vill kolla direkt i IE) Det laggade som fan vid inspelning, så klaga inte på min körstil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag har fått PS2an kopplad till datorn.. kan spela in några klipp hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hur? jag kopplade den gula sladden från ps2an till mitt AV-IN uttag på grafikkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jäklar. ska testa genast! fast jag är säkert ett för uselt kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag kopplade den gula sladden från ps2an till mitt AV-IN uttag på grafikkortet hur spelade du in sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 hur spelade du in sen då? Använde Windows MovieMaker2.. Arkiv -> fånga video.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag kopplade den gula sladden från ps2an till mitt AV-IN uttag på grafikkortet vart ligger AV-IN uttaget på grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Coolt "Visa" Underbara filmer. Stillar hungern lite för oss pc väntare Hoppas det finns fler som kan lägga upp sina filmer. Det man mest är nyfiken på är ju miljöer, bilar, ja och de här ryktena om spök bilar,båtar osv. Men helheten såg man ju fin fint i Visas filmer. Ähh Jag får gå och köpa GTA 3 tills SA kommer till pc..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 En av mina filmer Hoppar fallskärme Du måste ha quick time för kuna se filmerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 En av mina filmer Hoppar fallskärme Du måste ha quick time för kuna se filmerna... Vad har du för dåligt webbhotell - tankar dina filmer med 1.18kb/s! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Kan spela in lite fler filmer senare på dagen.. orkar inte flytta min PS2a nu Är bara i LS .. hoppas på att komma till SF idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har lyckats spela in 5st klipp från Los Santos. inte den bästa kvaliteen (men går att kolla på) Klipp 1 Klipp 2 Klipp 3 Klipp 4 Klipp 5 (högerklicka, spara mål som ifall ni inte vill kolla direkt i IE) Det laggade som fan vid inspelning, så klaga inte på min körstil Underbart...Nu är det bara 6 timmar kvar tills jag sitter och spelar detta underbara spel för första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du kommer att älska det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Du kommer att älska det Jag vet... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts