Visa Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är en guard som står stilla i korridoren bakom hörnet.. om jag går fram, ser han mig direkt och börjar skjuta.. det är typ omöjligt att hinna kniva han innan man själv dör.. Hur ska jag göra? det är så jobbigt att komma ända dit.. så jag gör ogärna om många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Menar du han som står precis innan studion? Bara att rusha fram och hugga, ta bodyarmorn som finns i rummet innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Menar du han som står precis innan studion? Bara att rusha fram och hugga, ta bodyarmorn som finns i rummet innan. ja, han menar jag.. Har försökt rusha fram, men kniven tycks bara slinta .. Det är väl bara att försöka igen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 gå igenom "bodyarmor-rummet" och stabba han bakifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts