lowire Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Har låst upp dem uppdragen som behövs för att styla bilar i SF och att sedan kunna spara dem i Wang Car, Stod det. jag har nu stylat en bil men hur gör jag så den sparas där hos wang car jag har köpt byggnaden Redigerad 4 november, 2004 av lowire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 50 har tittat ingen svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ingen fattar va du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 nudå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Kanske kör alla uppdrag om det finns några hos Wang Car annars letar du kanske efter byggnadens garage Redigerad 4 november, 2004 av fg_starfox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 okej funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Har låst upp dem uppdragen som behövs för att styla bilar i SF och att sedan kunna spara dem i Wang Car, Stod det. jag har nu stylat en bil men hur gör jag så den sparas där hos wang car jag har köpt byggnaden tror inte du kan spara i den byggnaden, du får spara i garaget vid macken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts