Reiny VS Snowy Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 var ni två spelare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vadå wbbrowser svara FORT! den där så kallade rutan som du har uppe när du är inne på olika sajter, det är en webbrowser (= webbläsare), antagligen Internet Explorer (skapat av Microsoft, vet du vad det är för företag?). Försökte förklara så lätt som möjligt och på din nivå, förstår du inte kan jag inte hjälpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 dehn körde ju inte alls av sig själv du styrde ju den och sen rulla den bara ner nerförsbacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 vart exakt finns den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blackfield Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Nja, jag är skeptisk. Jag tror att de så kallade "spökbilen" krockade med en annan bil på vägen och bilen fortsatte helt enkelt att rulla efter att föraren hoppat ut, det har hänt mig flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Filmen funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 12 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 dehn körde ju inte alls av sig själv du styrde ju den och sen rulla den bara ner nerförsbacken Nja, jag är skeptisk. Jag tror att de så kallade "spökbilen" krockade med en annan bil på vägen och bilen fortsatte helt enkelt att rulla efter att föraren hoppat ut, det har hänt mig flera gånger. 1: Titta på filmen EN gång till och förklara för mig hur jag skulle styrt den bilen själv. Speciellt när jag parkerade den med nosen upp i backen och bakdelen mot ett träd. 2: Så den bilen som skulle ha "krockat på vägen" som inte ens finns uppe i backen. den bilen skulle alltså ha åkt ner för backen med EXAKT samma skador som den bilen jag körde iväg och stanna på EXAKT samma ställe EXAKT lika dant? (grejen är att det inte är samma bil som man kör iväg som kommer tillbaka, spelet tar bara fram en ny bil och rullar den till exakt samma ställe där den bilen du flyttade stog. Det förklarar varför jag körde iväg en röd bil och det kom tillbaks en blå.) Jag har testat detta flera gånger med samma resultat. Testa själv, som du ser på filmen så är det inte speciellt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Bra jobbat MaFe98. Fungerade prima för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 (redigerad) Redigerad 12 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Dessa spökbilar är inget annat än buggar i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Spökbilen tror inte jag är nån bugg det är väll nått R har gjort för att skrämmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Dessa spökbilar är inget annat än buggar i spelet! Öh nä. Varför finns det än prick över bilen på kartan i alienbaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Kan du säga bugg! Bra, säg det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 12 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2004 Filmen funkar inte för mig Antaligen har du inte Divx codecen installerad. Tanka hem den senaste verren från deras hemsida, och har du inte klurat ut adressen än så www.divx.com . (Obs, filen är en bundle och innehåller spywares, vill du ha hela utan spyware så får du tanka hem en pirat, eller så köper du det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts