MaFe98 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 För er som inte har sett "spökbilen" och vill se den så har jag gjort en liten film som ni kan ladda ner på http://www.angelfire.com/hero/mafe98/ghostcar.avi OBS. DivX 5.02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Länken funka inte för mig,får inte upp filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Länken funka inte för mig,får inte upp filmen höger klicka o ta spara mål som/save target as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 skumt.. den funkar finfint för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 kopiera (ctrl+c) och sen klistra in den i din webbrowser (ctrl+v) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fantasy Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 står att det inte funkar med dirket länkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Funkar det att ladda ner filmen eller ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Fan va coolt... måste genast kolla upp så de stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Ja har sett den......var ute och åkte fyrhjuling nånstans i skogen, det var nog där. Då kom den där bilen....utan nån som körde!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Lite väl lång va sen har jag en fråga : vad använder du för att kunna spela in filmer från ps2 till dator?... om du inte använder en video/web kamera förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nice job. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 de funkar inte hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 de funkar inte hur gör man? Högerklicka på länken, klicka på 'Spara mål som...'. Och välj ditt mål, t.ex skrivbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Lite väl lång va wink.gif sen har jag en fråga : vad använder du för att kunna spela in filmer från ps2 till dator?... om du inte använder en video/web kamera förstås biggrin.gif lång å lång, det tar ju sin lilla tid att vänta på bilen Jag kopplade bara in PS2an i TV-kortet på datorn och spelade in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vart tankar man divX player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iamabbe Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 jag får det inte att funka.. filmen funkar men när ja ska göra i verkligheten. fast då tar jag en annan bil som ser exakt likadan ut o e skadad, allstå den står ut i skogen. den står långt nere på kartan ute i vid mount chillad, whetsnake o där borta....jag tar bilen och kör i väg den en bit, ska den inte komma tillbaka sen eller är det ngt mer man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 Klart mer intressant (för mig) är dubbeldeckaren som flyger förbi. Nice förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 kopiera (ctrl+c) och sen klistra in den i din webbrowser (ctrl+v) vadå wbbrowser svara FORT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SteelWolf Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 vart tankar man divX player? www.divx.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 10 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2004 förrädare svarar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts