Daniel Vercetti Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 en så länge har jag bara Bincos, prolaps o sub urban, när kommer det nya?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag undrar jag också,jag är i San Fierro nu och hittar bara två stycken,Binco och Zip,men jag hittar inte victim,öppnar den senare eller? //emiL_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 tror dom "dyrare" öppnar när man kommit till LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 DS öppnar när klarat hela storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Man vill ju kunna ha kostym,rolex m.m... när man trotts allt har 18 000 000 så vill man ju inte och gå och se ut som en ''slas-has'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts