Jamm3 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Nu har jag försökt, försökt och försökt... Jag klarar inte uppdraget! 20 gånger, om inte mera, har jag kört uppdraget. Har tittat igenom 3 stycken FAQ, varav en gav en bild på hur man skulle göra, för att lyckas med uppdraget. Precis som det stod i FAQn, kör jag en bit till höger om det högra spåret, så att Smoke kan få en bra vinkel. I slutet är det alltid 2 eller 3 stycken gubbar kvar på tåget, hur jag än gör! Fruktansvärt irriterande, eftersom man inte kommer vidare, utan att göra uppdraget. Snälla, någon som kan hjälpa mig med detta uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 klarade de på första försöket, ja körde bara fram så ja körde sidan om gubbarna han ska skjuta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 finns inte så mycket tips att ge än att köra bra, klarade det på första försöket så jag vet inte vad som är så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Jag klarade det på första,förstår inte vad som är så svårt med detta jag körde bara bredvid,lät smoke göra jobbet,aktade mig för väggar m.m och sen var det klart..som sagt så finns det inte så mycket tips om detta uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jamm3 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Har försökt yttligare 45 minuter nu... helt sanslöst. När man ska svänga upp på en väg, i slutet, så skjuter Smoke inte en enda gubbe på tåget (och det är ju där han ska meja ner alla enligt FAQn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Kör bara en bit från tåget så skjuter han ner dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 ja hade oxå problem, men de handlar om vilken väg du tar ta höger efter tunneln o håll högre hela tiden vänta in tåget så fort du kört ifrån det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jamm3 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Tjena allihopa. Gav mitt memory-card till en vän idag. Han hade inga som helst problem att klara uppdraget sa han, när han körde på sin gubbe. Hittills har han testat att köra 8 gånger, och han har inte lyckats. Måste vara en bug eller nåt... Och jag orkar verkligen inte att köra om allting. Tror att jag kört 7 timmar eller nåt sånt (exlusive tiden på det uppdraget). PS: Kompisen som jag gav kortet till är allt ifrån nybörjare på spelet; han gav ut en FAQ på Vice City, och det är ju inte så olikt San Andreas måste jag säga. Vad tror ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 åk bara så långt åt höger på spåren som möjligt så smoke kommer åt att skjuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bertilsson Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 samma sak för mig....har gjort det uppdraget minst 50 gånger nu, och har inte lyckats! känns ju kul att det är det sista innan man kan gå vidare :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Alltså kör bara lite på sidan av tåget. Sen strax innan en tunnel kommer det ett tåg, kör inte upp på stigen då. Vänta tills tåget försvunnit och fortsätt efter det tåget gubbarna sitter på genom tunneln. Senare kanske det kommer ett par till kör då bakom tåget, och vänta tills det andra tåget försvunnit. Kör sen till kanten av tåget tills Smoke skjutit dom. Jag tyckte också han siktade som en kråka, men det är bara att hålla sig brevid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) klarade också det på första försköket fatar tyvär inte det svåra. bara ligga till höger om det hela tiden som sagt.. hmm tror inte jag kan säga nåt annat. Redigerad 20 november, 2004 av deamon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Förstår inte hur man kan ha problem med ett så simpelt uppdrag, det är som smoke säger i slutet (om man misslyckas) "all you had to do was follow the damn train" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts