Lucif3r Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 det ligger i LV.... men jag har åkt runt black grejjset i 10 min nu utan att hitta några ciggisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 det ligger i LV.... men jag har åkt runt black grejjset i 10 min nu utan att hitta några ciggisar Det är ju bara massa korsningar av motorvägar!! inga affärer väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det är ju bara massa korsningar av motorvägar!! inga affärer väl? jo en den heter sumo men det finns inga ciggisar där :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) det ligger i LV, den finns men som sagt...skum, den e lite avlägsen den ligger som någon sa nära motorvägarna! Redigerad 5 november, 2004 av Ozzy Osbourne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 är det nånstans man ska gå in eller är det utanför?! kan inte nån markera på en karta vart nånstans man kan fixa cigg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) http://www.gta-sanandreas.com/artwork/imag...venturasmap.jpg där e en karta på las venturas. rita ut vart placet ligger.. Redigerad 5 november, 2004 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 asså va FAN ja blir galen det finns ingen jävla affär nån strans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jaaa ja hitta den e det den där det står beer tobacco poker o så på? men en sak det går juinet o gå in där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 herregud vad är de frågan om igentligen ? en cigg som man kan röka wow. nu blev spelet 100 gånger coolare*not* bara om man kan bli hög av de så är de coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Din signatur är för stor på alla håll och kanter... bara så du vet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vart fan finns affären> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 SEJ VART STÄLLET E FFS Låter som du tror hela forumet är en enda individ... Själv väljer jag att inte orka bry mig, om nu inte nån skulle säga exakt var det var... skulle kanske vara värt att spana in i så fall. Orka tro, jag vet eller så vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnen Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 det går ju köpa chigg i varenda affär ju det ser ut som en spel automat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 nah den där shoppen ska ligga i LS men jag kommer aldrig på var i LS, hur vet jag att den é där för att vi inte har kommit längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Det verkar faktiskt som om ingen vet vad dom snackar om... Håller med Yurimasa.. Orkar inte längre hålla på att fråga efter ciggaffären!! Men om någon säger exakt vart den är, då kan jag åka dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Jag blir flrvirrad För enligt Gtasajten och nåra andra har tydligen R* bekräftat att det går att köpa cigg o röka. Men börjar undra om det bara är rykten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tro bara det e ett rykte eftersom ingen sejer vart fan affär jävel ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 tro bara det e ett rykte eftersom ingen sejer vart fan affär jävel ligger I 7-24 finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 I 7-24 finns det. vart jag va inne där nyss o kolla faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 vart jag va inne där nyss o kolla faktiskt Gissade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts