Visa Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vart i LS finns killen som säljer cigg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det finns redan massa sånna här trådar Man kan troligen inte köpa ciggaretter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Det finns redan massa sånna här trådar Man kan troligen inte köpa ciggaretter jo det går.. folk säger ju att det e en kille i LS som säljer Cigg.. de e ju han jag frågar efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Man kan prata med honom men det går ej att köpa, och det är nog bara rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Man kan prata med honom men det går ej att köpa, och det är nog bara rykten Isåfall har hultenius skrivit upp rykten på gtasajten, ifall det inte är något som rockstar valt att ändra på.. och isf e de inget ryckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 man kan inte svara positivt när han frågar, man säger bara: "I aint taking that shit!" men om du dödar han har han mycke pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 man kan inte svara positivt när han frågar, man säger bara: "I aint taking that shit!" men om du dödar han har han mycke pengar vart finns han? eller går han runt i LS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vart finns han? eller går han runt i LS? ja ser honom ofta på den vägen vid Cluckin' Bell nära Grove Street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 min polare har hittat en affär med en automat där man kan köpa cigg & röka upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 min polare har hittat en affär med en automat där man kan köpa cigg & röka upp var? var? var? var? och VAR??! (ursäkta om jag stammar men du skrev inte var!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 min polare har hittat en affär med en automat där man kan köpa cigg & röka upp svara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vet inte ska fråga IGEN... allt han sa var att han hittade stället av en slump men jag såg 'et själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 förresten varför é det så viktigt e ju bara några cigg ... inte mer med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) förresten varför é det så viktigt e ju bara några cigg ... inte mer med det svara då ja menar Redigerad 4 november, 2004 av ssfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Tror ni på honom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Tror ni på honom eller? varför inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Tror ni på honom eller? jag visste väl att nån inte skulle tro mig till slut... men skyll er själva om vi kan detdär stället och ni fortfarande letar så kom inte & fråga mig sen om hjälp ...om ni inte tror mig förstås tror ni mig eller inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag visste väl att nån inte skulle tro mig till slut... men skyll er själva om vi kan detdär stället och ni fortfarande letar så kom inte & fråga mig sen om hjälp ...om ni inte tror mig förstås tror ni mig eller inte ??? SEJ VART STÄLLET E FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Om du vill att vi ska tro på dig får du säga var det där stället ligger annars tror vi dig inte........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Om du vill att vi ska tro på dig får du säga var det där stället ligger annars tror vi dig inte........ exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts