david_ Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 vad är det för skillnad när man får mer i driving skill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Man blir bättre på att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 msn alltså hurdå?? blir man bättre på att ta svängar eller växlar man fortare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 dom förändringar jag har märk är att man får itne sladd lika lätt när det regnar och han "växlar" snabbare mellan 1an å backen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 tror bara det e svängarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 lättare att kontrollera bilarna helt enkelt. tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vad är det som gör att man ökar, den tid man kör eller sträckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vad är det som gör att man ökar, den tid man kör eller sträckan? bra fråga, ingen aning faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag tror det är typ om man kör en lång stund utan o nudda någonting..asså krocka ..så kanske den ökar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vad är det som gör att man ökar, den tid man kör eller sträckan? Personligen så tror jag att det är så att om man kör snabbt och tar skarpa kurvor och liksom "racear" hela tiden så går det nog och helst ska man nog som Tonzar sa inte krocka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Camikaze Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 jag tror det är typ om man kör en lång stund utan o nudda någonting..asså krocka ..så kanske den ökar? Tror inte det har något med krockar att göra iaf, har fått ökad driving skill bara sekunder efter att ha krockat, kört över folk etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 kanske kanske inte..men jag håller nog osså med AlexXx91 att om man kör snabbt o så o tar "fina" kurvor utan att klanta sig så öka det osså eller?asså om man typ kör på motorvägen o gasar och toppar så brukar den öka..för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 jag tror inte det har nåt med hur man sköter sej i trafiken att göra, endast hur länge man kört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Timson Skrivet 6 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2004 Driving skill förbättrar endast styrningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts