Gt@_ Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Hur hittar man den där Mr Whoopee?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 (redigerad) Ibland får man släcka dem i brandbilsuppdragen. Redigerad 25 november, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 (redigerad) Enklast är att göra några Firefighter missions tills en MR whoppiee dyker upp.. Annars kan du köra runt Cedar Grove Villorna.. Det dyker också upp en Mr Whoop i ett uppdrag man får av El Burrrrroooo fRÅN gamefaqs.com Mr. Whoopee | Can only be found in the Cedar Grove vicinity in Shoreside Vale. Usually driving a Moonbeam will make them appear. Redigerad 25 november, 2002 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 (redigerad) När jag åkte på bilvägen vid Fort Staunton med Dodo så såg jag två stycken i rad åka neråt bygget....Men det var väl bara en tillfällighet... Annars brukar jag också hitta dom lättast i Cedar Grove.... Redigerad 25 november, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Misterwhoopee brukar man lättast hitta framför datorn...! Jag ser aldrig glassbilen... Jag måste ladda ner en mod som gör de åt mig! Fixar glassbilen, asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2002 Misterwhoopee brukar man lättast hitta framför datorn...! Jag ser aldrig glassbilen... Jag måste ladda ner en mod som gör de åt mig! Fixar glassbilen, asså! *Host* cheater *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts