farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Vill gärna veta var dem har bilarna finns: Ska ju ta dessa bilar till hamnen Easter Basin.PatriotSanchezStretchFeltzerRemingtonBuffaloSentinelInfernusCamperAdmiralBilar i RÖTT behöver jag Bilar i GRÖNT har jag hittat Var kan jag hitta dessa? Finns dom i alla städerna? Annars blir det lite jobbigt att åka tillbaka till Los Santos för och hämta bilar eller till Las Venturas. Finns dom i San Fierro? Redigerad 6 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Sanchez är väl crossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag hittade camper (husbilen) på landet. då bara kryllade det av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 jag hittade camper (husbilen) på landet. då bara kryllade det av dem camper e hippie vanen eller VW vanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Sanchez är väl crossen I know, men finns den bara på landsbygden och i Los Santos? Finns Camper bara på landsbygden? Redigerad 4 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Alla som undrar var bilarna BULLET och SUPER GT är så finns dom här: http://img125.exs.cx/img125/8489/bilar.jpg Rödpunkt markerar var BULLET finns Grönpunkt markerar var SUPER GT finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Buffalo är väl den som står uppe vid catalinas f.d stuga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Buffalo är väl den som står uppe vid catalinas f.d stuga? Jo men jag såg den i San Fierro, men jag klantade till det och hann inte sno den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Please, finns dem bara i en stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Sanchez är krossen och finns på landsbyggden Remington finns i Vinewood Admiral och Sentinel finns i San Fierro Patriot finns på Militär hamnen eller i "Area 51" Infernus finns i Los Santos tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 och när vi har en sånhär tråd frågar jag om något vet vart "Euros" och "Mesa" finns att hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 4 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Vet faktiskt inte. Har aldrig sett dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GZiP Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 (redigerad) Sentinel hittade jag i en gränd i västra Los Santos. Kanske kan fixa upp en bild vid behov. Infernus finns även den i västra Los Santos. Dyker upp på gatorna lite då och då, men inte särskilt ofta. Redigerad 4 november, 2004 av GZiP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Vill gärna veta var dem har bilarna finns: Ska ju ta dessa bilar till hamnen Easter Basin.PatriotSanchezStretchFeltzerRemingtonBuffaloSentinelInfernusCamperAdmiralBilar i RÖTT behöver jag Bilar i GRÖNT har jag hittat Var kan jag hitta dessa? Finns dom i alla städerna? Annars blir det lite jobbigt att åka tillbaka till Los Santos för och hämta bilar eller till Las Venturas. Finns dom i San Fierro? ta den där stora lastbilen..som man kan ha bilar på..ta den och hämta alla bilar du får plats me 4 st på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) ta den där stora lastbilen..som man kan ha bilar på..ta den och hämta alla bilar du får plats me 4 st på den vilken lastbil är det? vad heter den och vart finns den? Redigerad 5 november, 2004 av Tobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. Skoglund Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Ja kan inte hitta garaget, kan någon vägbeskriva från Wangs car, körskolan eller någon annat närliggande offentlig plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 (redigerad) Ska ju ta dessa bilar till hamnen Easter Basin.PatriotSanchezStretchFeltzerRemingtonBuffaloSentinelInfernusCamperAdmiralBilar i RÖTT behöver jag Bilar i GRÖNT har jag hittat Nu har jag hittat lite fler. Chrillepille var hittar jag den lastbilen då? Redigerad 6 november, 2004 av farligmp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Den kör omkring, som alla andra bilar. Remmington finns, så vitt jag vet, bara i LS, i alla fall lite mer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 5 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2004 Den kör omkring, som alla andra bilar. Remmington finns, så vitt jag vet, bara i LS, i alla fall lite mer där. Joo men jag såg den på countryside nära San Fierro, jag snodd den och körde mot Easter Basin, men jag råkade köra över kanten i en sväng så bilen hamnade i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NoJo Skrivet 8 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2004 Nån som kan rita ut på karta vart sentinel finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts